Komunikační mix mediální agentury Regie Radio Music, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační mix mediální agentury Regie Radio Music, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregarová, Magda
dc.contributor.author Zarzycký, Roman
dc.date.accessioned 2010-07-13T22:56:21Z
dc.date.issued 2006-05-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1677
dc.description.abstract Komunikační mix mediální agentury Regie Radio Music - zvolil jsem jej proto, že v této společnosti pracuji již 7let a analýza prostředí pro mne byla výzvou. S ohledem na dostupnost interních materiálů se domnívám, že práce bude zajímavá, i když poměrně detailní. cs
dc.format 81 s., 5 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1841137 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 16.05.2036
dc.subject Regie cs
dc.subject Radio cs
dc.subject mediální cs
dc.subject agentura cs
dc.subject medial en
dc.subject agency en
dc.subject regie en
dc.subject mix en
dc.title Komunikační mix mediální agentury Regie Radio Music, s.r.o. cs
dc.title.alternative Communication mix in the medial agency Regie Radio Music en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2006-06-07
dc.date.vskp-available 2036-05-16
dc.description.abstract-translated I am pleased that I was able to work up my thesis on the topic titled communication mix in the medial agency Regie Radio Music. Aside from my reporter work I got the chance to get in to different section of our comapny. I worked in this comapny for several years already. It was an opportunity for me to enrich my knowledges and I appreciate the big help from the leaders of the company. They were really obliging although some of internal information unfortunately could not be provided to me. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2695
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
zarzycký_2006_bp.pdfBlocked 1.755Mb PDF View/Open
zarzycký_2006_vp.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open
zarzycký_2006_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account