dc.contributor.advisor |
Včelařová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Luzarová, Ludmila
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T02:02:10Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T02:02:10Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16771
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje tématu identity dětí z dětských domovů před opuštěním ústavní péče a po odchodu z ní. Teoretická část je zaměřena na definici identity, její typy, na její rozvoj v jednotlivých vývojových obdobích, věnuje se dále ústavní péči a rodině. V praktické části diplomové práce je prezentován výzkum, jehož snahou bylo zjistit, jaká je identita mladých lidí, kteří většinu života vyrůstali v ústavní péči dětského domova a zda je tato péče ovlivnila. |
cs |
dc.format |
114 s. |
cs |
dc.format.extent |
2003026 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Identita
|
cs |
dc.subject |
děti
|
cs |
dc.subject |
ústavní péče
|
cs |
dc.subject |
dětské domovy
|
cs |
dc.subject |
Identity of individuals
|
en |
dc.subject |
children
|
en |
dc.subject |
institutional care
|
en |
dc.subject |
children?s homes
|
en |
dc.title |
Identita dětí z dětských domovů před a po opuštění ústavní péče |
cs |
dc.title.alternative |
Identity of Children from Children's Homes before and after Leaving the Institutional Care |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vávrová, Soňa |
|
dc.date.accepted |
2011-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the identity of the children before and after they leave the institutional care. The theoretical part is oriented on the definition of the identity, its types, and its development in single progressive stages. It deals with the institutional care and the family. In the practical part of the thesis the research is presented. The research tries to describe the identity of young people growing up in children's homes and if this care has influenced them. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19349
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-20 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
děti z dětských domovů
|
cs |
local.subject |
sociální identita
|
cs |
local.subject |
psychologie osobnosti
|
cs |
local.subject |
children from children's home
|
en |
local.subject |
social identity
|
en |
local.subject |
psychology of personality
|
en |