Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě PEGA, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Schlezingerová, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T22:55:00Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1673
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá projektem zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě PEGA, a.s Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část pojednává o problematice marketingového řízení firem. V analytické části je charakterizována společnost PEGA, následuje analýza marketingového mixu, SWOT analýza a Porterova analýza. Na základě provedených analýz je zhodnocen současný stav marketingového řízení ve firmě a v projektové části jsou navržena opatření, která povedou ke zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
74 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2413360 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2036 |
|
dc.subject |
marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
marketingová koncepce
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
textilní průmysl
|
cs |
dc.subject |
marketing management
|
en |
dc.subject |
marketing conception
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's analysis
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
textile industry
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě PEGA, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The project of marketing management improvement in PEGA, joint-stock company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2006-05-30 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-05-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis deals with the project of marketing management improvement in PEGA, joint-stock company. The work is divided into three main parts. The theoretical part discusses the questions of marketing management of companies. PEGA company is presented in the analytical part. After that marketing mix analysis, SWOT analysis and Porter's analysis follow. Also the present state of marketing management in PEGA company is evaluated and based on results of analyses suggestions and recommendation there are formulated in the project part. The project is suggested for purpose of marketing management improvement in company. The project is subjected to costs and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3718
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account