Sociální inteligence a možnosti jejího rozvíjení u dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální inteligence a možnosti jejího rozvíjení u dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vízdal, František
dc.contributor.author Nečasová, Hana
dc.date.accessioned 2012-03-10T01:21:39Z
dc.date.available 2012-03-10T01:21:39Z
dc.date.issued 2011-04-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16700
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá sociální inteligencí a možnostmi jejího rozvoje u dětí předškolního věku. Poukazuje na důležitost schopnosti vycházet s ostatními dětmi, porozumění projevům vlastního i cizího prožívání a zabývá se celkovou sociální obratností dětí. Jsou to dovednosti, které se při dobrém vedení ze stran učitelů a rodičů může dítě naučit, a které mu později mohou přinést budoucí společenskou úspěšnost. Objasnění možných projevů sociálně inteligentního chování předškolního dítěte spolu s doporučenými činnostmi může být přínosem pro rodiče i pedagogy. cs
dc.format 65 s. cs
dc.format.extent 1363637 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject inteligence cs
dc.subject sociální inteligence cs
dc.subject dítě cs
dc.subject rodina cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject sociální dovednosti cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject dovednost cs
dc.subject chování cs
dc.subject ukazatel cs
dc.subject činnosti cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject intelligence en
dc.subject social intelligence en
dc.subject child en
dc.subject family en
dc.subject kindergarten en
dc.subject social skills en
dc.subject preschool age en
dc.subject ability en
dc.subject behaviour en
dc.subject characteristic sign en
dc.subject activities en
dc.subject communication en
dc.title Sociální inteligence a možnosti jejího rozvíjení u dětí předškolního věku cs
dc.title.alternative Social Intelligence and its Development in Preschool Children en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Doňková, Olga
dc.date.accepted 2011-06-08
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is concerned with a social intelligence and possibilities of its development of preschool age children. It points out the importance of abilities to get along with other children and understanding own and others emotional expressions. It is concerned with an overall social deftness as well. These are the skills which can be learnt under the guidance of teachers and parents and which may lead to the social success. Hence the explanation of social intelligent behaviour of the preschool age children as well as recommended activities in this thesis brings a contribution for parents and teachers. en
dc.description.department Katedra psychologie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 18314
dc.date.assigned 2010-04-30
utb.result.grade A
local.subject děti předškolního věku cs
local.subject preschool children en


Files in this item

Files Size Format View
nečasová_2011_bp.pdf 1.300Mb PDF View/Open
nečasová_2011_vp.doc 33.5Kb Microsoft Word View/Open
nečasová_2011_op.doc 29.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account