Moc a síla (anti)tabákové reklamy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Moc a síla (anti)tabákové reklamy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Košařová, Karolína
dc.date.accessioned 2012-03-10T01:20:49Z
dc.date.available 2012-03-10T01:20:49Z
dc.date.issued 2011-04-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16698
dc.description.abstract Práce se v teoretické části zabývá teoretickými východisky komunikačního procesu a jeho aplikací na marketingové komunikace. Neopomíná důležitou roli znaků a symbolů v marketingové komunikaci a popisuje též významy obrazu, sloganu či barev. Zmiňuje se také krátce o psychologii spotřebitele jako cílové skupině, na kterou je zaměřena reklama analyzovaná v projektové části práce. Uvádí základní údaje vztahující se k problematice řešené v dalších částech práce. V praktické části popisuje a interpretuje data z průzkumů veřejného mínění ohledně postojů Čechů k reklamě (především k té kuřácké), dodává za-jímavé příklady žalob na tabákové výrobce ze Spojených států a v neposlední řadě uvádí jako background stručná fakta o kouření. V příloze je uveden dotazník, jehož výsledky budou v závěru práce doplňovat srovnávací analýzu. Následující projektová část obsahuje již zmíněnou srovnávací analýzu vybraných kampaní včetně obrazových příloh, verifikaci hypotéz a shrnutí dosažených poznatků. cs
dc.format 82 stran + 27 stran (přílohy) cs
dc.format.extent 2508440 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační proces cs
dc.subject propagace cs
dc.subject sémiotika cs
dc.subject psychologie cs
dc.subject tvorba reklamy cs
dc.subject obraz cs
dc.subject slogan cs
dc.subject barvy cs
dc.subject argumenty cs
dc.subject kouření cs
dc.subject žaloby cs
dc.subject tabáková společnost cs
dc.subject postoj k reklamě cs
dc.subject právní úprava cs
dc.subject analýza kampaně cs
dc.subject cigaretová reklama cs
dc.subject antikuřácká reklama cs
dc.subject communication process en
dc.subject promotion en
dc.subject semiotics en
dc.subject psychology en
dc.subject advertising production en
dc.subject images en
dc.subject slogan en
dc.subject colors en
dc.subject arguments en
dc.subject smoking en
dc.subject legal proceeding en
dc.subject Tobacco Company en
dc.subject attitude towards commercials en
dc.subject legislation en
dc.subject campaign analysis en
dc.subject tobacco advertising en
dc.subject anti-tobacco advertising en
dc.title Moc a síla (anti)tabákové reklamy cs
dc.title.alternative The Power of (Anti)Tabacco Advertising en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated The thesis deals in the theoretical part with theoretical basis of the communication process and its application onto marketing communications. It doesn?t forget the important role of signs and symbols in marketing communication and describes the relevance of de-piction, slogan or color. It also briefly mentions consumer psychology as a target group, on which are the analyzed advertisements focused in the project part of the thesis. It presents the basics related to the problems mentioned in other parts of the thesis. The practical part of the thesis describes and interprets data from surveys regarding the attitude of Czechs to advertising (especially tobacco advertising), adds interesting examples of legal proceedings with US tobacco companies and last but not least gives brief background facts about smok-ing. Enclosed is a questionnaire whose results will complement the end of the thesis with a comparative analysis. The following project part of the thesis includes the comparative analysis of the chosen campaigns including illustrations, verification and the summary of the attained findings. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18539
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
košařová_2011_dp.pdf 2.392Mb PDF View/Open
košařová_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open
košařová_2011_op.doc 352Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account