dc.contributor.advisor |
Vysekalová, Jitka
|
|
dc.contributor.author |
Košařová, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T01:20:49Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T01:20:49Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16698
|
|
dc.description.abstract |
Práce se v teoretické části zabývá teoretickými východisky komunikačního procesu a jeho aplikací na marketingové komunikace. Neopomíná důležitou roli znaků a symbolů v marketingové komunikaci a popisuje též významy obrazu, sloganu či barev. Zmiňuje se také krátce o psychologii spotřebitele jako cílové skupině, na kterou je zaměřena reklama analyzovaná v projektové části práce. Uvádí základní údaje vztahující se k problematice řešené v dalších částech práce. V praktické části popisuje a interpretuje data z průzkumů veřejného mínění ohledně postojů Čechů k reklamě (především k té kuřácké), dodává za-jímavé příklady žalob na tabákové výrobce ze Spojených států a v neposlední řadě uvádí jako background stručná fakta o kouření. V příloze je uveden dotazník, jehož výsledky budou v závěru práce doplňovat srovnávací analýzu. Následující projektová část obsahuje již zmíněnou srovnávací analýzu vybraných kampaní včetně obrazových příloh, verifikaci hypotéz a shrnutí dosažených poznatků. |
cs |
dc.format |
82 stran + 27 stran (přílohy) |
cs |
dc.format.extent |
2508440 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační proces
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
sémiotika
|
cs |
dc.subject |
psychologie
|
cs |
dc.subject |
tvorba reklamy
|
cs |
dc.subject |
obraz
|
cs |
dc.subject |
slogan
|
cs |
dc.subject |
barvy
|
cs |
dc.subject |
argumenty
|
cs |
dc.subject |
kouření
|
cs |
dc.subject |
žaloby
|
cs |
dc.subject |
tabáková společnost
|
cs |
dc.subject |
postoj k reklamě
|
cs |
dc.subject |
právní úprava
|
cs |
dc.subject |
analýza kampaně
|
cs |
dc.subject |
cigaretová reklama
|
cs |
dc.subject |
antikuřácká reklama
|
cs |
dc.subject |
communication process
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
semiotics
|
en |
dc.subject |
psychology
|
en |
dc.subject |
advertising production
|
en |
dc.subject |
images
|
en |
dc.subject |
slogan
|
en |
dc.subject |
colors
|
en |
dc.subject |
arguments
|
en |
dc.subject |
smoking
|
en |
dc.subject |
legal proceeding
|
en |
dc.subject |
Tobacco Company
|
en |
dc.subject |
attitude towards commercials
|
en |
dc.subject |
legislation
|
en |
dc.subject |
campaign analysis
|
en |
dc.subject |
tobacco advertising
|
en |
dc.subject |
anti-tobacco advertising
|
en |
dc.title |
Moc a síla (anti)tabákové reklamy |
cs |
dc.title.alternative |
The Power of (Anti)Tabacco Advertising |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horňák, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2011-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals in the theoretical part with theoretical basis of the communication process and its application onto marketing communications. It doesn?t forget the important role of signs and symbols in marketing communication and describes the relevance of de-piction, slogan or color. It also briefly mentions consumer psychology as a target group, on which are the analyzed advertisements focused in the project part of the thesis. It presents the basics related to the problems mentioned in other parts of the thesis. The practical part of the thesis describes and interprets data from surveys regarding the attitude of Czechs to advertising (especially tobacco advertising), adds interesting examples of legal proceedings with US tobacco companies and last but not least gives brief background facts about smok-ing. Enclosed is a questionnaire whose results will complement the end of the thesis with a comparative analysis. The following project part of the thesis includes the comparative analysis of the chosen campaigns including illustrations, verification and the summary of the attained findings. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18539
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|