Komparace úrovně poznávacích schopností romských dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komparace úrovně poznávacích schopností romských dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Švajdová, Jitka
dc.date.accessioned 2010-07-13T22:53:34Z
dc.date.available 2010-07-13T22:53:34Z
dc.date.issued 2006-06-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1668
dc.description.abstract Bakalářská práce informuje o úrovni romských dětí předškolního věku docházejících do mateřských škol v oblasti Kroměřížska a Přerovska. Záměrem práce bylo porovnat jaká je úroveň poznávacích schopností mezi romskými a neromskými dětmi předškolního věku v mateřských školách a zda tyto schopnosti jsou srovnatelné před vstupem do základní školy. Nedílnou součástí bylo zmínit příčiny, které přispívají k nedostatečné docházce dětí do mateřských škol, které znesnadňují přístup k rovnocennému vzdělání romských dětí. cs
dc.format 54s, 20s. obr. příloh cs
dc.format.extent 4895864 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject edukační proces cs
dc.subject edukační prostředí cs
dc.subject poznávací schopnosti cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject romské dítě cs
dc.subject školní připravenost cs
dc.subject Educational proces en
dc.subject educational neighbourhood en
dc.subject cognition abilities en
dc.subject pre-school age en
dc.subject preschool education en
dc.subject gipsy child en
dc.subject school preparedness en
dc.title Komparace úrovně poznávacích schopností romských dětí předškolního věku cs
dc.title.alternative Comparation of level of cognition abilities of pre-school gipsy children en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2006-06-26
dc.description.abstract-translated Bachelor work informs about level of pre-school gipsy children visiting nurseries in Kroměříž and Přerov region. The intention of the work was to compare the level of cognition abilities between gipsy and non-gipsy children of pre-school age in nurseries and if these abilities are comparable before they enter elementary school. The moderation of causes, what contributes to unsufficient attendance to nurseries, which complicates acces to equal education of gipsy children is the integral part. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 3829
dc.date.assigned 2006-03-03
utb.result.grade A
local.subject romské děti cs
local.subject kognitivní procesy cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject předškolní děti cs
local.subject Romani children en
local.subject cognitive processes en
local.subject kindergartens en
local.subject preschool children en


Files in this item

Files Size Format View
švajdová_2006_bp.pdfBlocked 4.669Mb PDF View/Open
švajdová_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
švajdová_2006_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account