Návrh reklamní kampaně pro firmu UNIMARCO a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jochová, Monika
|
|
dc.contributor.author |
Kratochvílová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T00:59:51Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T00:59:51Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16687
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma Návrh reklamní kampaně pro firmu UNIMARCO a.s., která působí na trhu zemědělské techniky, je rozdělena na 2 části: na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány pojmy související s tématem práce. Praktická část obsahuje popis firmy UNIMARCO a.s., a také stávající propagaci firmy. Dále praktická část je rozdělena na 2 části a to na reklamní kampaň určenou pro B2B trh a na reklamní kampaň pro B2C trh. Pro každý trh je definován cílový trh, cíle, segmentaci V závěru bakalářské práce je provedeno zhodnocení účinnosti reklamní kampaně. |
cs |
dc.format |
75 s. (94 443 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
1142399 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
reklamní strategie
|
cs |
dc.subject |
cílový trh
|
cs |
dc.subject |
cíle
|
cs |
dc.subject |
Communication plan
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
advertising campaign
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
advertising strategy
|
en |
dc.subject |
target
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.title |
Návrh reklamní kampaně pro firmu UNIMARCO a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The proposal of the advertising campaign for UNIMARCO a.s. company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2011-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis on the topic The proposal of the advertising campaign for UNIMARCO a.s. company, which runs a business in the market of agricultural technology, is divided into 2 parts: theoretical and practical part. In the theoretical part are described methods related to the topic. Practical part includes the description of the UNIMARCO a.s. company and current promotion. Further is the practical part divided into 2 parts - the advertising campaign designated for B2B market and the advertising campaign for B2C market. For every market is defined target market, goals, segmentation In the conclusion of the bachelor thesis is evaluated the effectiveness of the advertising campaign. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
20973
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account