Návrh reklamní kampaně pro firmu UNIMARCO a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh reklamní kampaně pro firmu UNIMARCO a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jochová, Monika
dc.contributor.author Kratochvílová, Hana
dc.date.accessioned 2012-03-10T00:59:51Z
dc.date.available 2012-03-10T00:59:51Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16687
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma Návrh reklamní kampaně pro firmu UNIMARCO a.s., která působí na trhu zemědělské techniky, je rozdělena na 2 části: na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány pojmy související s tématem práce. Praktická část obsahuje popis firmy UNIMARCO a.s., a také stávající propagaci firmy. Dále praktická část je rozdělena na 2 části a to na reklamní kampaň určenou pro B2B trh a na reklamní kampaň pro B2C trh. Pro každý trh je definován cílový trh, cíle, segmentaci V závěru bakalářské práce je provedeno zhodnocení účinnosti reklamní kampaně. cs
dc.format 75 s. (94 443 znaků). cs
dc.format.extent 1142399 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační plán cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject reklama cs
dc.subject reklamní strategie cs
dc.subject cílový trh cs
dc.subject cíle cs
dc.subject Communication plan en
dc.subject communication mix en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject advertising en
dc.subject advertising strategy en
dc.subject target en
dc.subject target group en
dc.title Návrh reklamní kampaně pro firmu UNIMARCO a.s. cs
dc.title.alternative The proposal of the advertising campaign for UNIMARCO a.s. company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2011-06-08
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis on the topic The proposal of the advertising campaign for UNIMARCO a.s. company, which runs a business in the market of agricultural technology, is divided into 2 parts: theoretical and practical part. In the theoretical part are described methods related to the topic. Practical part includes the description of the UNIMARCO a.s. company and current promotion. Further is the practical part divided into 2 parts - the advertising campaign designated for B2B market and the advertising campaign for B2C market. For every market is defined target market, goals, segmentation In the conclusion of the bachelor thesis is evaluated the effectiveness of the advertising campaign. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20973
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kratochvílová_2011_bp.pdf 1.089Mb PDF View/Open
kratochvílová_2011_vp.pdf 678.4Kb PDF View/Open
kratochvílová_2011_op.pdf 807.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account