Marketingové aspekty zavedení systému managementu kvality ve firmě Parabel

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové aspekty zavedení systému managementu kvality ve firmě Parabel

Show simple item record

dc.contributor.advisor Klepiš, Jan
dc.contributor.author Facková, Ingrid
dc.date.accessioned 2012-03-10T00:59:24Z
dc.date.available 2012-03-10T00:59:24Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16686
dc.description.abstract Tato bakalárská práce se zabývá marketingovými aspekty zavedení systému managementu kvality ve firme Parabel. V teoretické cásti je priblížen systém managementu kvality, jeho proces a efektivita, problematika dodavatelsko-odberatelských vztahu z hlediska marketingu, postavení zákazníka v marketingové teorii, nástroje a možnosti merení v systémech managementu kvality. V analytické cásti bakalárské práce je predstavena firma Parabel, je provedeno srovnání dosavadního systému a zpusob orientace na zákazníka se situací po zavedení systému kvality, je nastínena struktura zmen, zhodnocení systému z pohledu péce o zákazníka, analýza spokojenosti zákazníku dotazníkovým šetrením, využití marketingových nástroju a návrh možných rešení ke zlepšení stávající situace a vyhodnocení systému managementu kvality. cs
dc.format 50 s. (67 504 znaků) cs
dc.format.extent 1289809 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Management cs
dc.subject kvalita cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject profesionalita cs
dc.subject dodavatel cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject procesy cs
dc.subject chování spotrebitele cs
dc.subject Management en
dc.subject quality en
dc.subject customer en
dc.subject professionality en
dc.subject supplier en
dc.subject satisfaction en
dc.subject processes en
dc.subject consumer behaviour en
dc.title Marketingové aspekty zavedení systému managementu kvality ve firmě Parabel cs
dc.title.alternative Marketing aspects of implementation quality management system in the company Parabel en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačová, Hana
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated This thesis deals with marketing aspects of introducing a quality management system in the company Parabel. The theoretical part focuses on a quality management system and its process and efficiency, it focuses on problems of supply-demand relations in terms of marketing, customer position in marketing theory, methods and measurement possibilities in quality management systems. The analytical part of the thesis introduces the Parabel company. It compares current system and describes how company focuses on customer after the implementation of quality management system. In this part is outlined the structure of changes, and there is also evaluated the system of customer care. It also includes analysis of customer satisfaction which was carried out by questionnaire, use of marketing methods and proposal of possible solutions to improve current situation and finally evaluation of the quality management system. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21326
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
facková_2011_bp.pdf 1.230Mb PDF View/Open
facková_2011_vp.pdf 862.9Kb PDF View/Open
facková_2011_op.pdf 650.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account