Marketingové komunikace multikin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace multikin

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Kabrdová, Tereza
dc.date.accessioned 2012-03-10T00:58:56Z
dc.date.available 2012-03-10T00:58:56Z
dc.date.issued 2011-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16685
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi multikin se zaměřením na společnost Golden Apple Cinema. Cílem práce je pomocí analýz a výzkumů definovat mezery v komunikaci a v programové náplni. Teoretická část se opírá o marketingové ko-munikace, marketing služeb a o historii kinematografie. V praktické části jsou konkrétní výzkumy a analýzy zaměřené na situaci na českém trhu, na popis a historii společnosti Golden Apple Cinema a na konkurenci. Projektová část obsahuje konkrétní návrh komuni-kační strategie. cs
dc.format 99. cs
dc.format.extent 4963587 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject multikina cs
dc.subject vznik kin a multikin cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject cílový segment cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject marketing of services en
dc.subject multiplexes en
dc.subject history of cinemas and multiplexes en
dc.subject competition analysis en
dc.subject communication mix en
dc.subject target groups en
dc.subject competitors en
dc.title Marketingové komunikace multikin cs
dc.title.alternative Marketing Communications Multiplex Cinemas en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the marketing multiplex communications focused on company Gol-den Apple Cinema. The aim of the work is the analysis and research to define the gaps in communication and in program content. The theoretical part is based on marketing communications, marketing of services and history of cinematography. In the practical part are specific research and analysis focused on the situation on the Czech market, description and history Golden Apple Cinema and competitiors. Project section contains a concrete proposal communication strategy. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18530
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kabrdová_2011_dp.pdf 4.733Mb PDF View/Open
kabrdová_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word View/Open
kabrdová_2011_op.doc 123Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account