Inovace předmětu s využitím prvků konstruktivismu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Růžičková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Svitáková, Bohumila
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T00:49:05Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T00:49:05Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16670
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce s názvem Inovace předmětu s využitím prvků konstruktivismu pojednává o návrhu zlepšení systému výuky předmětu Daně se zaměřením na motivaci vysokoškol-ských studentů. Nová struktura výuky je složena z 3 částí - vstupních testů, bodového sys-tému a nového způsobu výuky, při kterém jsou využívány prvky konstruktivismu. Kon-cepce byla aplikována ve výuce v letním semestru akademického roku 2010/2011 a na závěr semestru byla zhodnocena pomocí dotazníkového šetření mezi studenty. |
cs |
dc.format |
57 |
cs |
dc.format.extent |
1357407 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
inovace předmětu
|
cs |
dc.subject |
konstruktivismus
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
vysokoškolské studium
|
cs |
dc.subject |
akční výzkum
|
cs |
dc.subject |
innovation of course
|
en |
dc.subject |
constructivism
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
college education
|
en |
dc.subject |
operational research
|
en |
dc.title |
Inovace předmětu s využitím prvků konstruktivismu |
cs |
dc.title.alternative |
The Innovation of Course via Application of Constructivism Constituents |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2011-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor Thesis entitled The Innovation of Course via Application of Constructivism Constituents deals with the concept of innovation the teaching method for Taxation course which is focused on motivating college students. New structure of the education consists of 3 fractions - entrance tests, motivating system and new method of teaching where the constituents of constructivism are used. The conception was applied in courses of summer semester of the academic year 2010/2011 and at the end of the semester was evaluated through the use of questionnaire investigation among students. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19777
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-25 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
daně
|
cs |
local.subject |
didaktika předmětová
|
cs |
local.subject |
vysokoškolské přednášky
|
cs |
local.subject |
taxation
|
en |
local.subject |
teaching school subjects
|
en |
local.subject |
college lectures
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account