Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Volejníková, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-13T22:52:29Z
dc.date.available 2016-05-27T23:00:20Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1666
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vlivem interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. Objasňuje pojem interní public relations, na čem je postaveno a jaké jsou jeho formy. Dále pak mapuje nové nástroje vnitřního PR a tendence v České republice. Velká kapitola je věnována programu Investors in People (organizuje agentura Czech Invest), který je zaměřen mimo jiné na analyzování a následné zlepšování interní komunikace ve středních a malých firmách. cs
dc.format 76 s., 5 s. příloh cs
dc.format.extent 398982 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2016
dc.subject Interní Public Relations cs
dc.subject Interní komunikace ve firmě cs
dc.subject Nástroje interního PR cs
dc.subject Incentivní programy cs
dc.subject Teambuildingové aktivity cs
dc.subject Investors in People cs
dc.subject Interní zpravodaj cs
dc.subject Internal Public Relations en
dc.subject Internal communications in corporation en
dc.subject Implements of internal PR en
dc.subject Incentive programmes en
dc.subject Teambuilding activities en
dc.subject Investors in People en
dc.subject Internal bullet en
dc.title Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy cs
dc.title.alternative The influence of internal PR on values and attitudes of employees towards their company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2006-06-01
dc.description.abstract-translated This bachelor's final project deals with the influence of internal PR on values and attitudes of employees towards their company. It clarifies the determination of internal Public relations, and describes different internal PR types and PR tools. The thesis also analyses the contemporary situation in Czech Republic. The main chapter concerns the "Investors in People" programme (organized by Czech Invest) focused mainly on analysing and improving the internal PR communication in small and middle-sized companies. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2651
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
volejníková_2006_bp.pdfBlocked 389.6Kb PDF View/Open
volejníková_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open
volejníková_2006_op.doc 68.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account