dc.contributor.advisor |
Machů, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Vyvlečková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T00:48:47Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T00:48:47Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16669
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se zabývám edukací chlapce s Aspergerovým syndromem, který je integrován v běžné ZŠ. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část tvoří přehledné shrnutí teoretických východisek týkajících se této problematiky. Seznamuje s poruchami autistického spektra, dále přibližuje diagnostická kritéria a projevy Aspergerova syndromu. Následně se zabývá edukací a jejími specifiky u osob s tímto syndromem a také integrací v běžné základní škole, přičemž je pozornost soustředěna na faktory ovlivňující úspěšnost školní integrace vzhledem k zaměření výzkumného šetření. Část praktickou tvoří případová studie chlapce s AS, která měla za cíl zmapovat jednotlivé faktory ovlivňující úspěšnost školní integrace. |
cs |
dc.format |
67 s. |
cs |
dc.format.extent |
4592677 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Poruchy autistického spektra
|
cs |
dc.subject |
Aspergerův syndrom
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
individuální integrace
|
cs |
dc.subject |
faktory ovlivňující úspěšnost školní integrace
|
cs |
dc.subject |
Autism Spectrum Disordes
|
en |
dc.subject |
Asperger Syndrome
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
individually integration
|
en |
dc.subject |
fac-tors influencing successful school integration
|
en |
dc.title |
Edukace chlapce s Aspergerovým syndromem |
cs |
dc.title.alternative |
The education of a boy with Asperger Syndrome |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Marášková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor thesis I deal with the education of a boy with Asperger Syndrome, who is integrated in a common school. The theses is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part comprises of an outline of basic conceptions, concerning the problems. It refers about Autism Spectrum Disoders, and further it introduces diagnostic crite-ria and displays of Asperger Syndrome. The following part deals with education and its specifics of the people with this Syndrome and also with the influencing successful integration in a common school and focuses on factors influencing successful school integration. The practical part comprises of a case studie of a boy with Asperger Syndrom and the aim of the research was monitoring factors influencing successful school integration. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19866
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-25 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
integrovaná výuka
|
cs |
local.subject |
Aspergerův syndrom
|
cs |
local.subject |
děti s autismem
|
cs |
local.subject |
integrated teaching
|
en |
local.subject |
Asperger's syndrome
|
en |
local.subject |
children with autism
|
en |