dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Hanáková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T00:45:45Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T00:45:45Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16664
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Luhačovicích, která je jedním z důležitých faktorů pro správné fungování společnosti. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části a to, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována literárním zdrojům, které se zaměřují na maloobchod, na spokojenost a péči o zákazníka a na marketingový výzkum. V praktické části je charakterizována společnost AHOLD Czech Republic, a.s. (dále již jen Ahold), jejíž síť prodejen Albert pokrývá celou Českou republiku. Cílem bakalářské práce je vypracovat a následně vyhodnotit vyplněné dotazníky, které budou použity pro analýzu současné spokojenosti zákazníků ve společnosti Ahold. Na základě této analýzy jsou uvedena jednotlivá doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení spokojenosti zákazníků. |
cs |
dc.format |
72 s. (88 315 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1389353 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Maloobchod
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
péče o zákazníka
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
Retail
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
customer care
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti AHOLD Czech Republic, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Customer Satisfaction of the company AHOLD Czech Republic, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2011-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with analysis of the customer satisfaction in supermarket Albert Luhačovice. The customer satisfaction is one of the most important factors influencing the proper performance of the company. My bachelor thesis is divided in two sections, i.e. theoretical and practical. The theoretical section includes description of the retail using various literary sources, focuses on the customer satisfaction and the customer care, and also provides the reader with theoretical knowledge concerning marketing research. The practical section describes company AHOLD Czech Republic, a.s. (thereinafter Ahold). The aim of my thesis is to compile and evaluate filled questionnaires that will be used for analysis of the actual customer satisfaction in Ahold. Based on this analysis I will put up several relevant suggestions that could lead to enhancement of the customer satisfaction in Ahold. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
20956
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
A |
|