Analýza spokojenosti zákazníků společnosti AHOLD Czech Republic, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti AHOLD Czech Republic, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Hanáková, Kateřina
dc.date.accessioned 2012-03-10T00:45:45Z
dc.date.available 2012-03-10T00:45:45Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16664
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Luhačovicích, která je jedním z důležitých faktorů pro správné fungování společnosti. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části a to, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována literárním zdrojům, které se zaměřují na maloobchod, na spokojenost a péči o zákazníka a na marketingový výzkum. V praktické části je charakterizována společnost AHOLD Czech Republic, a.s. (dále již jen Ahold), jejíž síť prodejen Albert pokrývá celou Českou republiku. Cílem bakalářské práce je vypracovat a následně vyhodnotit vyplněné dotazníky, které budou použity pro analýzu současné spokojenosti zákazníků ve společnosti Ahold. Na základě této analýzy jsou uvedena jednotlivá doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení spokojenosti zákazníků. cs
dc.format 72 s. (88 315 znaků) cs
dc.format.extent 1389353 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Maloobchod cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject péče o zákazníka cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject Retail en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject customer care en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků společnosti AHOLD Czech Republic, a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of Customer Satisfaction of the company AHOLD Czech Republic, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2011-05-30
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with analysis of the customer satisfaction in supermarket Albert Luhačovice. The customer satisfaction is one of the most important factors influencing the proper performance of the company. My bachelor thesis is divided in two sections, i.e. theoretical and practical. The theoretical section includes description of the retail using various literary sources, focuses on the customer satisfaction and the customer care, and also provides the reader with theoretical knowledge concerning marketing research. The practical section describes company AHOLD Czech Republic, a.s. (thereinafter Ahold). The aim of my thesis is to compile and evaluate filled questionnaires that will be used for analysis of the actual customer satisfaction in Ahold. Based on this analysis I will put up several relevant suggestions that could lead to enhancement of the customer satisfaction in Ahold. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20956
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hanáková_2011_bp.pdf 1.324Mb PDF View/Open
hanáková_2011_vp.pdf 805.7Kb PDF View/Open
hanáková_2011_op.pdf 774.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account