Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Eliška
dc.contributor.author Gregořicová, Kamila
dc.date.accessioned 2012-03-10T00:42:43Z
dc.date.available 2012-03-10T00:42:43Z
dc.date.issued 2011-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16659
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou kreativní strategie a jejich prvků, kde se v teoretické části práce pokusím popsat a blíže specifikovat jednotlivé důležitosti složek této strategie a nalézt klíč k jejímu hodnocení. Samotné hodnocení a výzkum reklamních spotů a prvků kreativní strategie bude charakterizován na spotech společnosti Kofola a vy-hodnocen v kvalitativním výzkumu Focus Group. cs
dc.format 69 s cs
dc.format.extent 12011233 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kreativní strategie cs
dc.subject Kofola cs
dc.subject televizní spot cs
dc.subject logika cs
dc.subject emoce cs
dc.subject Focus Group cs
dc.subject creative strategy en
dc.subject Kofola en
dc.subject advertising spots en
dc.subject logic en
dc.subject emotion en
dc.subject Focus Group en
dc.title Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje cs
dc.title.alternative Advertising Creative Strategies in Czech TV Commercials for Non-alcoholic Beverages en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated This project deals with the topic of creative strategy and its components. In the theoretical part I will attempt to describe and specify particular significances of this strategy and find its evaluative key. The evaluation and research on advertising spots and creative strategy components will be described on the spots of Kofola company and analyzed in Focus Group qualitative research. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18687
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
gregořicová_2011_bp.pdf 11.45Mb PDF View/Open
gregořicová_2011_vp.doc 120Kb Microsoft Word View/Open
gregořicová_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account