Využití hry ve výchovně vzdělávací práci u dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití hry ve výchovně vzdělávací práci u dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zajitzová, Eliška
dc.contributor.author Falešníková, Markéta
dc.date.accessioned 2012-03-10T00:39:51Z
dc.date.available 2012-03-10T00:39:51Z
dc.date.issued 2011-04-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16655
dc.description.abstract Ústředním tématem diplomové práce je rozvoj zrakového vnímání dětí předškolního věku prostřednictvím hry. Teoretická část nás uvádí do problematiky hry z hlediska jejího významu ve výchovně vzdělávací práci. Zároveň se zabývá nejdůležitějšími oblastmi zrakového vnímání, které se pomocí her zdokonalují. Praktická část se věnuje experimentálnímu výzkumu, jehož hlavním aspektem je posouzení efektivity herního programu zaměřeného na prohloubení zrakového vnímání u dětí předškolního věku. cs
dc.format 93 s., 23 s. příloh cs
dc.format.extent 14792326 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hra cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject zrakové vnímání cs
dc.subject game en
dc.subject preschool age en
dc.subject visual perception en
dc.title Využití hry ve výchovně vzdělávací práci u dětí předškolního věku cs
dc.title.alternative The use of games in an educational work with children of preschool age en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated The main theme of this thesis is the development of visual perception of preschool children through games. The theoretical part of this thesis introduces games in terms of their significance in reeducational work. It also deals with the most important areas of visual perception which can be developed through games. The practical part of this thesis deals with reexploratory research. Its main aspect is to assess the effectiveness of a game program focused on developing visual perception among children of preschool age. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 19239
dc.date.assigned 2011-01-19
utb.result.grade A
local.subject předškoláci cs
local.subject zrakové vnímání cs
local.subject preschool children en
local.subject preschoolers en
local.subject visual perception en


Files in this item

Files Size Format View
falešníková_2011_dp.pdf 14.10Mb PDF View/Open
falešníková_2011_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
falešníková_2011_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account