dc.contributor.advisor |
Šalenová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Lasovská, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T00:29:13Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T00:29:13Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16642
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na relativně nový jev, který se objevil v moderní společnosti, na kybernetickou šikanu. V teoretické části práce se zaměřuji na objasnění pojmů, které s kybernetickou šikanou úzce souvisí. Jedná se např.: o šikanu, agresivitu, nelátkovou závislost a v neposlední řadě také vymezení kybernetické šikany. V praktické části prezentuji výsledky výzkumu, který je zaměřen především na zjištění, jestli žáci vědí co je kybernetická šikana, do jaké míry se děti chovají na internetu bezpečně a jestli se již někdy stali obětí, agresory kybernetické šikany. |
cs |
dc.format |
52 s. (56 359 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2784893 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
agresivita
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
nelátková závislost
|
cs |
dc.subject |
kybernetická šikana
|
cs |
dc.subject |
aggressiveness
|
en |
dc.subject |
bullying
|
en |
dc.subject |
technological dependence
|
en |
dc.subject |
cyber bullying
|
en |
dc.title |
Problematika kybernetické šikany u žáků 8. a 9. tříd. |
cs |
dc.title.alternative |
The issue of cyber bullying among pupils 8. and 9. classes. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kitliňská, Jana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work is centred on comparatively new phenomenom in modern society, cyber bulling. In theoretical part I focus on definition of basic concepts, which are related to cyber bulling. These include for example: bulling, aggressiveness, technological dependence and definition of cyber bulling. The practical part I present the results of research, which is focused on determine whether students know what cyberbullying is. The extent to which children behave safely on the Internet and if they ever become a victim or aggressors of cyber bullying. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19422
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-20 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
kyberšikana
|
cs |
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
děti staršího školního věku
|
cs |
local.subject |
cyberbullying
|
en |
local.subject |
secondary school
|
en |
local.subject |
teen-agers
|
en |