Problematika kybernetické šikany u žáků 8. a 9. tříd.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Problematika kybernetické šikany u žáků 8. a 9. tříd.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šalenová, Eva
dc.contributor.author Lasovská, Markéta
dc.date.accessioned 2012-03-10T00:29:13Z
dc.date.available 2012-03-10T00:29:13Z
dc.date.issued 2011-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16642
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na relativně nový jev, který se objevil v moderní společnosti, na kybernetickou šikanu. V teoretické části práce se zaměřuji na objasnění pojmů, které s kybernetickou šikanou úzce souvisí. Jedná se např.: o šikanu, agresivitu, nelátkovou závislost a v neposlední řadě také vymezení kybernetické šikany. V praktické části prezentuji výsledky výzkumu, který je zaměřen především na zjištění, jestli žáci vědí co je kybernetická šikana, do jaké míry se děti chovají na internetu bezpečně a jestli se již někdy stali obětí, agresory kybernetické šikany. cs
dc.format 52 s. (56 359 znaků) cs
dc.format.extent 2784893 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject agresivita cs
dc.subject šikana cs
dc.subject nelátková závislost cs
dc.subject kybernetická šikana cs
dc.subject aggressiveness en
dc.subject bullying en
dc.subject technological dependence en
dc.subject cyber bullying en
dc.title Problematika kybernetické šikany u žáků 8. a 9. tříd. cs
dc.title.alternative The issue of cyber bullying among pupils 8. and 9. classes. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kitliňská, Jana
dc.date.accepted 2011-06-14
dc.description.abstract-translated This bachelor work is centred on comparatively new phenomenom in modern society, cyber bulling. In theoretical part I focus on definition of basic concepts, which are related to cyber bulling. These include for example: bulling, aggressiveness, technological dependence and definition of cyber bulling. The practical part I present the results of research, which is focused on determine whether students know what cyberbullying is. The extent to which children behave safely on the Internet and if they ever become a victim or aggressors of cyber bullying. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19422
dc.date.assigned 2011-01-20
utb.result.grade B
local.subject kyberšikana cs
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject děti staršího školního věku cs
local.subject cyberbullying en
local.subject secondary school en
local.subject teen-agers en


Files in this item

Files Size Format View
lasovská_2011_bp.pdf 2.655Mb PDF View/Open
lasovská_2011_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
lasovská_2011_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account