dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Naňáková, Jarmila
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T00:26:35Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T00:26:35Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16637
|
|
dc.description.abstract |
V této bakalářské práci se zabýváme problematikou čtenářské gramotnosti a čtenářských postojů žáků druhého stupně základní školy. V teoretické části uvádíme rozdíly mezi četbou a čtením, popisujeme čtenářské návyky a postoje, jejich způsoby získávání u čtenáře. Dále se zabýváme mezinárodními výzkumy v oblasti čtenářské gramotnosti. V praktické části jsme se zaměřili na výzkum čtenářské gramotnosti, čtenářských postojů a návyků u žáků druhého stupně základní školy a jejich motivace ke čtení. |
cs |
dc.format |
70 s. |
cs |
dc.format.extent |
1545789 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
četba
|
cs |
dc.subject |
čtenář
|
cs |
dc.subject |
čtenářství
|
cs |
dc.subject |
čtení
|
cs |
dc.subject |
pubescent
|
cs |
dc.subject |
čtenářské postoje
|
cs |
dc.subject |
čtenářská gramotnost
|
cs |
dc.subject |
Reading
|
en |
dc.subject |
reader
|
en |
dc.subject |
reading public
|
en |
dc.subject |
reading
|
en |
dc.subject |
pubescent
|
en |
dc.subject |
readers? attitudes
|
en |
dc.subject |
reading literacy
|
en |
dc.title |
Čtenářská gramotnost, čtenářské postoje a návyky žáků základní školy |
cs |
dc.title.alternative |
Reading literacy, reader's attitudes and habits of elementary school pupils |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2011-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with problems of reading literacy and reader's attitudes of schoolchildren at the second level of elementary school. In the theoretical part we have a closer look at differences between reading as an activity and reading for literary pleasure, we describe readers? habits and attitudes, and how the readers acquire these. Next, we deal with an international research of reading literacy. In the practical part, we concentrate on the research of reading literacy, readers? attitudes and habits at schoolchildren at the second level of elementary school and their motivation for reading. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19705
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-25 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
děti staršího školního věku
|
cs |
local.subject |
čtenářství
|
cs |
local.subject |
teen-agers
|
en |
local.subject |
reading
|
en |