Čtenářská gramotnost žáků 5.tříd ZŠ Dolní Němčí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Čtenářská gramotnost žáků 5.tříd ZŠ Dolní Němčí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Polášková, Monika
dc.date.accessioned 2012-03-10T00:02:06Z
dc.date.available 2012-03-10T00:02:06Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16590
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá čtenářskou gramotností žáků 5. tříd ZŠ Dolní Němčí. V teoretické obecné části vyjmenovává pojmy spojené se čtenářskou gramotností, soustředí se na možnosti podpory čtenářství a čtenářských návyků ve školním a rodinném prostředí a motivaci dítěte ke čtení. Velká část je věnována charakteristice pubescentního čtenáře a jeho specifickým čtenářským potřebám, dále pak zmiňuje některé čtenářské výzkumy a projekty na podporu dětského čtenářství. Praktická část je věnována výzkumu čtenářské gramotnosti žáků 5. tříd ZŠ Dolní Němčí formou testu čtenářských dovedností a formou dotazníku. Práci doplňují rozhovory s učitelkami českého jazyka v obou třídách a zpráva o činnosti místní knihovny. cs
dc.format 94 s. cs
dc.format.extent 1216683 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject čtení cs
dc.subject čtenářství cs
dc.subject čtenářská gramotnost cs
dc.subject literární výchova cs
dc.subject pubescentní čtenář cs
dc.subject reading en
dc.subject reading habits en
dc.subject reading literacy en
dc.subject literary education en
dc.subject teenage reader en
dc.title Čtenářská gramotnost žáků 5.tříd ZŠ Dolní Němčí cs
dc.title.alternative Reading literacy of 5th class's pupils from Dolní Němčí Elementary School en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Machů, Eva
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated The present Master's thesis explores reading literacy of 5th grade students of Dolni Nemci elementary school. In the theoretical part the author defines meaning of terms affiliated with reading literacy, concentrates on possibilities of reading and reading habits support in school and family environment and motivation of children to read. Major part deals with characteristics of teenage readers and their specific reading needs, also it mentions some reading research and projects to support children's reading. The practical part is devoted to research in literacy of 5th grade students of Dolni Němčí elementary school in the form of reading skills test and a questionnaire. The Thesis is supplemented by interviews with the Czech language teachers in two classes and report on the activities of the local library. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19365
dc.date.assigned 2011-01-20
utb.result.grade B
local.subject první stupeň základní školy cs
local.subject dětští čtenáři cs
local.subject Dolní Němčí (Česko) cs
local.subject elementary school en
local.subject child librarian readers en
local.subject Dolní Němčí (Czechia) en


Files in this item

Files Size Format View
polášková_2011_dp.pdf 1.160Mb PDF View/Open
polášková_2011_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
polášková_2011_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account