Čtenářská gramotnost žáků 5.tříd ZŠ Dolní Němčí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Polášková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T00:02:06Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T00:02:06Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16590
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá čtenářskou gramotností žáků 5. tříd ZŠ Dolní Němčí. V teoretické obecné části vyjmenovává pojmy spojené se čtenářskou gramotností, soustředí se na možnosti podpory čtenářství a čtenářských návyků ve školním a rodinném prostředí a motivaci dítěte ke čtení. Velká část je věnována charakteristice pubescentního čtenáře a jeho specifickým čtenářským potřebám, dále pak zmiňuje některé čtenářské výzkumy a projekty na podporu dětského čtenářství. Praktická část je věnována výzkumu čtenářské gramotnosti žáků 5. tříd ZŠ Dolní Němčí formou testu čtenářských dovedností a formou dotazníku. Práci doplňují rozhovory s učitelkami českého jazyka v obou třídách a zpráva o činnosti místní knihovny. |
cs |
dc.format |
94 s. |
cs |
dc.format.extent |
1216683 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
čtení
|
cs |
dc.subject |
čtenářství
|
cs |
dc.subject |
čtenářská gramotnost
|
cs |
dc.subject |
literární výchova
|
cs |
dc.subject |
pubescentní čtenář
|
cs |
dc.subject |
reading
|
en |
dc.subject |
reading habits
|
en |
dc.subject |
reading literacy
|
en |
dc.subject |
literary education
|
en |
dc.subject |
teenage reader
|
en |
dc.title |
Čtenářská gramotnost žáků 5.tříd ZŠ Dolní Němčí |
cs |
dc.title.alternative |
Reading literacy of 5th class's pupils from Dolní Němčí Elementary School |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Machů, Eva |
|
dc.date.accepted |
2011-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The present Master's thesis explores reading literacy of 5th grade students of Dolni Nemci elementary school. In the theoretical part the author defines meaning of terms affiliated with reading literacy, concentrates on possibilities of reading and reading habits support in school and family environment and motivation of children to read. Major part deals with characteristics of teenage readers and their specific reading needs, also it mentions some reading research and projects to support children's reading. The practical part is devoted to research in literacy of 5th grade students of Dolni Němčí elementary school in the form of reading skills test and a questionnaire. The Thesis is supplemented by interviews with the Czech language teachers in two classes and report on the activities of the local library. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19365
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-20 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
první stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
dětští čtenáři
|
cs |
local.subject |
Dolní Němčí (Česko)
|
cs |
local.subject |
elementary school
|
en |
local.subject |
child librarian readers
|
en |
local.subject |
Dolní Němčí (Czechia)
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account