Povědomí a postoje prvovoličů k politickým stranám ve vybraném regionu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Povědomí a postoje prvovoličů k politickým stranám ve vybraném regionu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Marešová, Jana
dc.date.accessioned 2012-03-09T23:57:24Z
dc.date.available 2012-03-09T23:57:24Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16579
dc.description.abstract Práce se zaměřuje na postoje a povědomí prvovoličů v prostředí politických stran a volební komunikace. Na základě rešerše zdrojů detekuje hlavní východiska pro zkoumání podstaty problému ve vztahu mezi prvovoličem a politikou obecně. Sekundární výzkum definuje argumenty pro šetření skupiny a výběr optimální metody pro zjištění elementárních příčin její voličské /politické participace. Cílem práce je určení potenciálu prvovoličů pro změny v postojích politických stran i dalších aktérů vůči formující se skupině budoucích stálých voličů. Poznatky z analýzy skupinových rozhovorů jsou soustředěny v syntéze. Dílčí po-rovnání s projektem společnosti Člověk v tísni identifikuje dvě primární hypotézy, jež rá-mují soubor doporučení pro marketingově komunikační opatření ze strany politických sub-jektů. Vlastní výzvou je také návrh na legislativně-etické změny v politické komunikaci. cs
dc.format 61 s. (88 254 znaků) cs
dc.format.extent 1509050 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Prvovoliči cs
dc.subject volební participace cs
dc.subject politický marketing cs
dc.subject politická kultura cs
dc.subject politický trh cs
dc.subject před-volební komunikace cs
dc.subject politický marketingový výzkum cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject Focus groups cs
dc.subject The first-time voters en
dc.subject election participation en
dc.subject political marketing en
dc.subject political culture en
dc.subject political market en
dc.subject pre-election communication en
dc.subject political marketing research en
dc.subject qualitative research en
dc.subject focus groups en
dc.title Povědomí a postoje prvovoličů k politickým stranám ve vybraném regionu cs
dc.title.alternative Awareness and Attitudes of First-time Voters to the Political Parties in the Selected Region en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chvojka, Jiří
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated Thesis focuses on positions and awareness of first-time voters electors in the political par-ties and election communication environment. Based on background research of data the thesis detects the main starting-points for research of the problem substance speaking of the relationship between the first time electors and politics in general. Secondary research de-fines the arguments for group enquiry and selection of optimal method for detecting the fundamental reasons of its electoral/political participation. The objective of the thesis is the definition of the first time electors potential relating to changes in political parties and other participants (media) attitudes compared with the forming group of the future stable electors. Group interviews analysis observations are part of the synthesis. Partial compari-son with the company's Člověk v tísni project identifies two primary hypothesis that frame the set of recommendations relating to marketing and communication measures on the side of political parties. Proposal for legislature-ethical changes in the political communication. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18702
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
marešová_2011_bp.pdf 1.439Mb PDF View/Open
marešová_2011_vp.zip 68.74Kb Unknown View/Open
marešová_2011_op.doc 128Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account