Řízení image velké firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Svoboda, Václav
|
|
dc.contributor.author |
Vyoralová, Sandra
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T23:56:15Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T23:56:15Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16576
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení image velké firmy. Pro potřeby práce je zvoleno řízení image společnosti T-Mobile Česká republika. V teoretické části je nastíněna problematika řízení image, korporátní identity a metodické přístupy k analýze image. Následuje praktická část, která seznamuje se společností T-Mobile a posléze se detailně zaobírá prvky firemní identity společnosti a image, analyzuje výzkumy image T-Mobilu. Poslední část-projektová, se zabývá možností jak ještě efektivněji řídit image a zlepšit tak celkový obraz společnosti v očích zákazníků. |
cs |
dc.format |
128 s. (139242 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
11088786 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Image
|
cs |
dc.subject |
řízení image
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
T-Mobile Česká republika
|
cs |
dc.subject |
Image
|
en |
dc.subject |
image management
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
T-Mobile Czech Republic
|
en |
dc.title |
Řízení image velké firmy |
cs |
dc.title.alternative |
Image Management of Large Company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2011-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
Dissertation deals with the issue of image management in large company. For the purpose of this work is selected image management of company called T-Mobile Czech Republic. The theoretical part outlines issue around image management, corporate identity and met-hodological approaches to image analysis. Followed by a practical section which introduces T-Mobile company, then discusses in detail the elements of corporate identity and image, analyzes image researches about T-Mobile. The last part - the project considers how to improve the image management even more and therefore enhance the brand image in the eyes of customers. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18433
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account