Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Petr, Jiří
dc.date.accessioned 2012-03-09T23:37:02Z
dc.date.available 2012-03-09T23:37:02Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16538
dc.description.abstract Podpora prodeje v maloobchodě je specifickou disciplínou marketingových komunikací. Aniž si to možná uvědomujeme, setkáváme se s ní v maloobchodním prostředí prakticky denně. Podpora prodeje získává v komunikačním mixu stále větší význam. V dnešním, vysoce konkurenčním prostředí, kdy výrobce jen obtížně odlišuje své značky od konku-renčních, je obtížné upoutat pozornost zákazníka. Právě v této chvíli rozhodování o koupi jsou nástroje podpory prodeje velmi efektivní a představují nezastupitelný prvek, ovlivňu-jící nákupní chování především neloajálního, či nerozhodnutého zákazníka. cs
dc.format 65 s. (69 705 znaků) cs
dc.format.extent 3074085 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject marketing en
dc.subject communications en
dc.subject sale promotion en
dc.subject retail en
dc.title Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě cs
dc.title.alternative Effective Use of Sale Promotion in Retail en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated Retail sale promotion is a specific discipline of marketing communications. Although we may not realize, we are dealing with it in the retail environment almost daily. The sale promotion is becoming increasingly important in the communication mix. In today?s highly competitive environment, where producer can hardly differentiate their brands from com-petitor one?s, it is difficult to attract customer?s attention. And right in this moment of making purchase decisions, sales promotion tolls are very effective and irreplaceable ele-ment that may influence a purchasing behavior of the undecided or ?disloyal? customers. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18712
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
petr_2011_bp.pdf 2.931Mb PDF View/Open
petr_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open
petr_2011_op.doc 120.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account