dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Petr, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T23:37:02Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T23:37:02Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16538
|
|
dc.description.abstract |
Podpora prodeje v maloobchodě je specifickou disciplínou marketingových komunikací. Aniž si to možná uvědomujeme, setkáváme se s ní v maloobchodním prostředí prakticky denně. Podpora prodeje získává v komunikačním mixu stále větší význam. V dnešním, vysoce konkurenčním prostředí, kdy výrobce jen obtížně odlišuje své značky od konku-renčních, je obtížné upoutat pozornost zákazníka. Právě v této chvíli rozhodování o koupi jsou nástroje podpory prodeje velmi efektivní a představují nezastupitelný prvek, ovlivňu-jící nákupní chování především neloajálního, či nerozhodnutého zákazníka. |
cs |
dc.format |
65 s. (69 705 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3074085 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
maloobchod
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communications
|
en |
dc.subject |
sale promotion
|
en |
dc.subject |
retail
|
en |
dc.title |
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě |
cs |
dc.title.alternative |
Effective Use of Sale Promotion in Retail |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Retail sale promotion is a specific discipline of marketing communications. Although we may not realize, we are dealing with it in the retail environment almost daily. The sale promotion is becoming increasingly important in the communication mix. In today?s highly competitive environment, where producer can hardly differentiate their brands from com-petitor one?s, it is difficult to attract customer?s attention. And right in this moment of making purchase decisions, sales promotion tolls are very effective and irreplaceable ele-ment that may influence a purchasing behavior of the undecided or ?disloyal? customers. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18712
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|