Rozvíjení sociálních kompetencí u dětí předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bakošová, Zlatica
|
|
dc.contributor.author |
Hlásenská, Olga
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T23:20:56Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T23:20:56Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16535
|
|
dc.description.abstract |
Už samotné téma bakalářské práce nás směřuje problematice, která byla zkoumána. V rámci výzkumného šetření bylo našim hlavním cílem zjištění jakým způsobem se rozvíjí sociální kompetence v rodině a jakým způsobem v mateřské škole. Sociální dovednosti se dítě učí od vzorů a také se s nimi srovnává. Rodiče a také učitelky v MŠ, kteří jsou citliví ke komunikaci dítěte a poskytují podmínky pro získání zkušeností, tím, že dítěti poskytnou podnětné prostředí, svobodu a různé zkušenosti, mají děti dobře sociálně rozvinuté. Vřelé a odpovědné vztahy s rodiči a učitelkou jsou spojeny se sociální kompetencí. |
cs |
dc.format |
78 |
cs |
dc.format.extent |
542821 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Rodina
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
sociální kompetence
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
vztahy
|
cs |
dc.subject |
role
|
cs |
dc.subject |
vzory
|
cs |
dc.subject |
hodnotové orientace
|
cs |
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
osobnost učitelky
|
cs |
dc.subject |
Family
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
social skills
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
relationships
|
en |
dc.subject |
roles
|
en |
dc.subject |
patterns
|
en |
dc.subject |
value orientations
|
en |
dc.subject |
game
|
en |
dc.subject |
celebrity teacher
|
en |
dc.title |
Rozvíjení sociálních kompetencí u dětí předškolního věku |
cs |
dc.title.alternative |
Social Competencies Development at Preschool Aged Childern |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sýkora, Petr |
|
dc.date.accepted |
2011-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of our thesis is directed issues that were examined. As part of the research was to establis our main way to develop social skills in the famili and the way in kinergarten. Social skills your the patterns and compaters them with. Patente and tearchers in kindergarten, who are sensitive to child communications and provide the conditions for gaining experience, that child will provide a stimulatingenvironment, freedom and experience, childern are sociálky well- developed. A warmand responsible relationships with patente and trachet are associated With socialcompetence. . |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
17992
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-30 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
sociální dovednosti
|
cs |
local.subject |
předškolní výchova
|
cs |
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
social skills
|
en |
local.subject |
preschool education
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account