ADHD - porucha pozornosti, impulzivita a agresivita
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Haburajová Ilavská, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Vlastníková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T22:45:36Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T22:45:36Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16495
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na výchovu a vzdělávání dětí s ADHD. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na základní vymezení pojmu, příčiny ADHD a jeho léčbu a výchovu a vzdělávání dětí s ADHD. V praktické části jsou uvedeny dvě kazuistiky. Cílem této práce bylo nahlédnout do problematiky dětí ADHD a představit možnosti využití nových vý-chovných a vzdělávacích metod v praxi s dětmi ADHD. |
cs |
dc.format |
63 s. (104 203 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1843211 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ADHD
|
cs |
dc.subject |
výchova a vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
hyperaktivita
|
cs |
dc.subject |
impulzivita
|
cs |
dc.subject |
důslednost
|
cs |
dc.subject |
ADHD
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
hyperaktivity
|
en |
dc.subject |
impulsiveness
|
en |
dc.subject |
consistency
|
en |
dc.title |
ADHD - porucha pozornosti, impulzivita a agresivita |
cs |
dc.title.alternative |
ADHD - attention disorders, impulsivity and aggression |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kitliňská, Jana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on the education of children with ADHD. It consists of theoretical and practi-cal parts. The theoretical part focuses on the basic definition and causes of ADHD and the treatment and education of children with ADHD. The practical part is a two case report. The aim of this study was to look into the problems of ADHD children and to introduce the use of new educational and training methods in practice with ADHD children. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19855
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-25 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
výchovné problémy
|
cs |
local.subject |
porucha ADHD
|
cs |
local.subject |
educational problems
|
en |
local.subject |
attention deficit hyperactivity disorder
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account