Projekt guerilla marketingu taneční školy v Uherském Hradišti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Lapčíková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T22:38:10Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T22:38:10Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16482
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá v teoretické části novými trendy v marketingové komunikaci, kde jsou jednotlivé trendy popsány. Samostatná kapitola je věnována guerilla marketingu, protože projektová část bude tvořená zejména z reklamních guerillových kampaní. Analytická část popisuje taneční školu v Uherském Hradišti, SWOT analýzu, analýzu konkurence a zhodnocuje její současný stav marketingové komunikace. V této části práce je také věnována kapitola ne tématu nejznámější guerillová kampaň v ČR. V projektové části jsou navrženy tři guerillové reklamní kampaně pro taneční školu Nancy v Uherském Hradišti. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
100 s., 7 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2289567 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
nové trendy v marketingové komunikaci
|
cs |
dc.subject |
virální marketing
|
cs |
dc.subject |
mobilní marketing
|
cs |
dc.subject |
word-of-mouth
|
cs |
dc.subject |
taneční škola
|
cs |
dc.subject |
guerrilla marketing
|
en |
dc.subject |
new trends in marketing communications
|
en |
dc.subject |
viral marketing
|
en |
dc.subject |
mobil marketing
|
en |
dc.subject |
word-of-mouth
|
en |
dc.subject |
dancing school
|
en |
dc.title |
Projekt guerilla marketingu taneční školy v Uherském Hradišti |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Guerilla Marketing in Dancing School in Uherské Hradiště |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horák, Josef |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Theoretical part of diploma thesis deals with trends in marketing communications, where different trends are described. A separate chapter is devoted to guerilla marketing, as part of the project will be composed mostly of guerilla advertising campaigns. The analytical section describe a dance school in Uherské Hradiště, SWOT analysis, competitive analysis and assesses the current state of marketing communications. In this part is a chapter to the theme: the most famous guerilla campaign in the Czech republic. Three guerilla advertising campaign for a Nancy school of dance in Uherské Hradiště are proposed in project part of the thesis. The project is subjected to cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21080
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account