Projekt guerilla marketingu taneční školy v Uherském Hradišti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt guerilla marketingu taneční školy v Uherském Hradišti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Lapčíková, Eva
dc.date.accessioned 2012-03-09T22:38:10Z
dc.date.available 2012-03-09T22:38:10Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16482
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá v teoretické části novými trendy v marketingové komunikaci, kde jsou jednotlivé trendy popsány. Samostatná kapitola je věnována guerilla marketingu, protože projektová část bude tvořená zejména z reklamních guerillových kampaní. Analytická část popisuje taneční školu v Uherském Hradišti, SWOT analýzu, analýzu konkurence a zhodnocuje její současný stav marketingové komunikace. V této části práce je také věnována kapitola ne tématu nejznámější guerillová kampaň v ČR. V projektové části jsou navrženy tři guerillové reklamní kampaně pro taneční školu Nancy v Uherském Hradišti. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 100 s., 7 s. příloh cs
dc.format.extent 2289567 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject nové trendy v marketingové komunikaci cs
dc.subject virální marketing cs
dc.subject mobilní marketing cs
dc.subject word-of-mouth cs
dc.subject taneční škola cs
dc.subject guerrilla marketing en
dc.subject new trends in marketing communications en
dc.subject viral marketing en
dc.subject mobil marketing en
dc.subject word-of-mouth en
dc.subject dancing school en
dc.title Projekt guerilla marketingu taneční školy v Uherském Hradišti cs
dc.title.alternative Project of Guerilla Marketing in Dancing School in Uherské Hradiště en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horák, Josef
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated Theoretical part of diploma thesis deals with trends in marketing communications, where different trends are described. A separate chapter is devoted to guerilla marketing, as part of the project will be composed mostly of guerilla advertising campaigns. The analytical section describe a dance school in Uherské Hradiště, SWOT analysis, competitive analysis and assesses the current state of marketing communications. In this part is a chapter to the theme: the most famous guerilla campaign in the Czech republic. Three guerilla advertising campaign for a Nancy school of dance in Uherské Hradiště are proposed in project part of the thesis. The project is subjected to cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21080
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
lapčíková_2011_dp.pdfBlocked 2.183Mb PDF View/Open
lapčíková_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
lapčíková_2011_op.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account