dc.contributor.advisor |
Vaňková, Zdeňka
|
|
dc.contributor.author |
Hable, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T22:37:45Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T22:37:45Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16481
|
|
dc.description.abstract |
Téma práce: Právní vědomí a kompetence policistů po ukončení základní odborné přípravy. Bakalářská práce se zabývá vlivem snížení časové dotace základní odborné přípravy policistů na jejich právní vědomí, znalosti a dovednosti po ukončení ZOP a při působení na základních útvarech Policie ČR. Nepoměr mezi časovou dotací a množstvím kompetencí, které jsou na studenty kladeny, způsobuje to, že některé znalosti a dovednosti potřebné pro výkon služby nemají nebo je neovládají v potřebné míře. To ve výsledku vede k tomu, že do přímého výkonu služby odcházejí ne zcela kvalitně připravení policisté. To potvrdily i výsledky praktické části bakalářské práce prováděné dotazníkovou metodou. |
cs |
dc.format |
51 s. (+přílohy: 23s.) |
cs |
dc.format.extent |
584718 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Právní vědomí
|
cs |
dc.subject |
kompetence
|
cs |
dc.subject |
časová dotace
|
cs |
dc.subject |
rámcový vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
školní vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
Policie ČR
|
cs |
dc.subject |
reforma
|
cs |
dc.subject |
edukační cíle
|
cs |
dc.subject |
základní odborná příprava
|
cs |
dc.subject |
policejní škola
|
cs |
dc.subject |
znalosti
|
cs |
dc.subject |
dovednosti
|
cs |
dc.subject |
přímý výkon
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
komparace
|
cs |
dc.subject |
empirický
|
cs |
dc.subject |
didaktický
|
cs |
dc.subject |
sociální pomoc
|
cs |
dc.subject |
Legal knowledge
|
en |
dc.subject |
skills
|
en |
dc.subject |
time allocation
|
en |
dc.subject |
general curriculum
|
en |
dc.subject |
school curriculum
|
en |
dc.subject |
the police
|
en |
dc.subject |
reform
|
en |
dc.subject |
educational goals
|
en |
dc.subject |
basic training
|
en |
dc.subject |
police school
|
en |
dc.subject |
knowledge
|
en |
dc.subject |
skills
|
en |
dc.subject |
directperformance analysis
|
en |
dc.subject |
comparison
|
en |
dc.subject |
empirical
|
en |
dc.subject |
validity
|
en |
dc.subject |
reliability
|
en |
dc.subject |
didactic
|
en |
dc.subject |
socialassistance
|
en |
dc.title |
Právní vědomí a kompetence policistů ČR po absolvování základní odborné přípravy |
cs |
dc.title.alternative |
Legal consciences and competencies of Police Czech Republic after absolving basic special training. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Oborný, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2011-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Work theme: Law knowledges and competencies of police after finishing basic expertly preparation. This work is about influence of passing time grant of basic expertly preparation for police and their law knowledges and skills after finishing ZOP and in incidence on basic formation Police of Czech republic. Disparity between time grant and quantity of competencies, which are demanded on students, evokes , that some knowledges and skills which are useful for service functions have not or They are not able to do these skills in demanded measure.The effect of these premises is that in to straight service function are coming totaly prepare policemen. These purposes were confirmed by outcome of practice part of my work, which were done by questionaires. |
en |
dc.description.department |
Katedra práva a právní vědy |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
17856
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-30 |
|
utb.result.grade |
C |
|