Komunikační plán sportovní akce společnosti XY spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán sportovní akce společnosti XY spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vala, Michal
dc.contributor.author Zápecová, Marika
dc.date.accessioned 2012-03-09T22:37:06Z
dc.date.available 2012-03-09T22:37:06Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16479
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tvorbou komunikačního plánu sportovní akce, kterou pořádá firma XY spol. s r.o. Vytvoření komunikačního plánu je cílem bakalářské práce. Práceje rozdělena do dvou částí - teoretickou a analytickou. Teoretická část popisuje teorii marketingové komunikace, komunikačního mixu a tvoření komunikačního plánu. Analytická část se zabývá historií společnosti, sestavením analýz vnitřního a vnějšího prostředí firmy a vytvořením komunikačního plánu. cs
dc.format 63 s. ( 66 000 znaků) cs
dc.format.extent 2078271 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový komunikační plán cs
dc.subject nástroje komunikačního mixu cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject Marketing communications plan en
dc.subject marketing mix tools en
dc.subject target group communication tools en
dc.title Komunikační plán sportovní akce společnosti XY spol. s r.o. cs
dc.title.alternative Communication plan of the sport's event company XY spol. s r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2011-05-30
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with communication plan of the sport event, which is organized by the company XY LLC. The goal of this thesis is to create the communication plan. The thesis is divided into two parts ? theoretical and analytical. The theoretical part describes the theory of marketing communication, marketing communication mix and creation of the communication plan. The analytical part deals with the history of the company, analysis of internal and external business environment and creation of the communication plan itself en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21016
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
zápecová_2011_bp.pdf 1.981Mb PDF View/Open
zápecová_2011_vp.pdf 629.9Kb PDF View/Open
zápecová_2011_op.pdf 774.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account