dc.contributor.advisor |
Vala, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Zápecová, Marika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T22:37:06Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T22:37:06Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16479
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tvorbou komunikačního plánu sportovní akce, kterou pořádá firma XY spol. s r.o. Vytvoření komunikačního plánu je cílem bakalářské práce. Práceje rozdělena do dvou částí - teoretickou a analytickou. Teoretická část popisuje teorii marketingové komunikace, komunikačního mixu a tvoření komunikačního plánu. Analytická část se zabývá historií společnosti, sestavením analýz vnitřního a vnějšího prostředí firmy a vytvořením komunikačního plánu. |
cs |
dc.format |
63 s. ( 66 000 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2078271 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
nástroje komunikačního mixu
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje
|
cs |
dc.subject |
Marketing communications plan
|
en |
dc.subject |
marketing mix tools
|
en |
dc.subject |
target group communication tools
|
en |
dc.title |
Komunikační plán sportovní akce společnosti XY spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Communication plan of the sport's event company XY spol. s r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2011-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with communication plan of the sport event, which is organized by the company XY LLC. The goal of this thesis is to create the communication plan. The thesis is divided into two parts ? theoretical and analytical. The theoretical part describes the theory of marketing communication, marketing communication mix and creation of the communication plan. The analytical part deals with the history of the company, analysis of internal and external business environment and creation of the communication plan itself |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21016
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|