SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Orságová, Markéta
dc.date.accessioned 2012-03-09T22:34:49Z
dc.date.available 2012-03-09T22:34:49Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16474
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu současné situace firmy Lipoelastic a.s., marketingového mixu a marketingových komunikací. Společnost se pohybuje v oblasti zdravotnické péče a je jedním z nejvýznamnějších světových výrobců a distributorů kompresivních bandáží se zdravotním účinkem. Jedná se především o zdravotní, podpůrné a nápravné bandáže, které jsou určeny k pooperační léčbě po plastickoestetických zákrocích typu liposukce, mammaplastika, augmentace, abdominoplastika, face a neck lifting a jiné. Cílem bakalářské práce ?SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací? je na základě vyhodnocení jednotlivých analýz označit silné a slabé stránky či příležitosti a ohrožení v současném marketingovém a komunikačním mixu a následně pak navrhnout doporučení pro tvorbu nové komunikační strategie, která by měla dopomoci k udržení nebo zlepšení aktuálního postavení firmy na trhu, zvýšit firemní zisky a podpořit zájem zákazníků o společnost. cs
dc.format 66 s. cs
dc.format.extent 2727268 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject kompresivní bandáž cs
dc.subject liposukce cs
dc.subject mamaplastika cs
dc.subject augmentace cs
dc.subject abdominoplastika cs
dc.subject face a neck lifting cs
dc.subject ablace prsu cs
dc.subject stomie cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject comunications MIX en
dc.subject marketing research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject compressive garments en
dc.subject liposuction en
dc.subject mammoplasty en
dc.subject augmentation en
dc.subject abdominoplasty en
dc.subject face and neck-lifting en
dc.subject breasts reduction en
dc.subject stoma en
dc.title SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací cs
dc.title.alternative SWOT Analysis of the Current Situation of the Company and of Marketing Communications en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Štefánek, Radoslav
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated The bachelor work concentrates on the analysis of the current situation of the company of Lipoelastic a.s. (Inc.), marketing mix and marketing communications. The company works in the field of health care and it is one of the most significant manufacturers and distributors of compressive bandages with curative effects in the world. These are mainly curative, supporting and corrective bandages which are intended for postoperative treatment after aesthetic plastic surgeries such as liposuction, mammoplasty, augmentation, abdominoplasty, face and neck lifting and others. The purpose of the bachelor work ?SWOT of the current situation of the company and marketing communications? based on the evaluation of single anylises is to point out strengths and weaknesses or opportunities and threats in the current marketing and communication mix, and then to recommend creating of a new communication strategy which should help to keep or increase the current position of the company in the market, to increase the company's profits and to support customers' interest in the company. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18710
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
orságová_2011_bp.pdf 2.600Mb PDF View/Open
orságová_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
orságová_2011_op.doc 745Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account