Náborová komunikace společnosti TPCA
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Bílá, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T22:47:21Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T22:47:21Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1646
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se snaží postihnout teoretická východiska náborové komunikace - vyme-zit pojem "náborová komunikace", popsat vnitřní a vnější podmínky ovlivňující odezvu na nabídku zaměstnání a postihnout náborovou komunikaci jakou součást procesu získávání pracovníků. Velký prostor je ponechán výčtu možných forem náborové komunikace a for-mulaci nabídky zaměstnání. V praktické části se práce věnuje aplikaci teoretických východisek na příkladu náborové kampaně společnosti Toyota Peugeot Citroën Automobile Czech, s.r.o. a na základě pro-vedeného dotazníkového průzkumu se snaží hodnotit efektivitu argumentů používaných v náborové komunikaci. |
cs |
dc.format |
58 s., 10 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1901977 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
nábor
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
náborová komunikace
|
cs |
dc.subject |
TPCA
|
cs |
dc.subject |
recruitment
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
recruitment communication
|
en |
dc.subject |
TPCA
|
en |
dc.title |
Náborová komunikace společnosti TPCA |
cs |
dc.title.alternative |
Recruitment communication of TPCA |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2006-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis tries to cover theoretical basis of a recruitment communication and to define it, to describe internal and external conditions which affects a response to a job of-fer. It also aims to define a recruitment communication as a part of the recruitment pro-cess. The paper provides an overview of possible forms of recruitment communication and is focused on the formulation of a job offer. A practical part illustrates an application of a theoretical basis on an example of recruit-ment campaign for Toyota Peugeot Citroën Automobile Czech, Ltd. The practical part also includes a small research programm, which attempts to evaluate the effectiveness of argu-ments used in recruitment campaign. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2616
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account