Využití PC ve výuce na střední škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Mrázková, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T22:47:03Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T22:47:03Z |
|
dc.date.issued |
2006-06-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1645
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je vytvoření moderního výukového programu pro střední odborní školu, tak aby studenti efektivně zvládli problematiku vysokofrekvenčního svařování. V teoretic-ké části se věnuji obecnému přínosu začlenění moderních technologii do výuky. Teoretická část je rozložena na dvě klíčové části: výkladová část a zpětná vazba výkladu - didaktický test . Výkladová část je praktické sloučení teoretických znalosti s praktickými ukázkami z výrobního procesů. V závěru práce je praktická ukázka vyhodnocení daného didaktické-ho testu na zdejší SPŠ Technologické. |
cs |
dc.format |
59 s. |
cs |
dc.format.extent |
1449463 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
výukový program
|
cs |
dc.subject |
vysokofrekvenční svařování
|
cs |
dc.subject |
dielektrikum
|
cs |
dc.subject |
elektrody
|
cs |
dc.subject |
tutorial program
|
en |
dc.subject |
high-frequency welding
|
en |
dc.subject |
dielectric
|
en |
dc.subject |
electrode
|
en |
dc.title |
Využití PC ve výuce na střední škole |
cs |
dc.title.alternative |
The usage of pc in the educational process at Secondary School |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chudý, Štefan |
|
dc.date.accepted |
2006-06-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This study is aimed at creating a modern tutorial program for a secondary technical school so for the students to effectively master the figh-frequency welding process. The theoretical section is devoted to general benefits of including modern technologies in tutorial pro-gram The practical section is dividend into two key parts: explanatory and explanation feedback - a didactic test. The explanatory part combines theoretical knowledge and practi-cal examples from production processes. The study is concluded by practical example of evaluating a didactic test made at the local Secondary Technical School of Technology. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
4202
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
výuka s pomocí počítače
|
cs |
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
odborné školy
|
cs |
local.subject |
computer-aided learning
|
en |
local.subject |
secondary schools
|
en |
local.subject |
vocational schools
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account