Marketingové komunikace malých a středních firem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace malých a středních firem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Eliška
dc.contributor.author Pavlínová, Hana
dc.date.accessioned 2012-03-09T22:03:30Z
dc.date.available 2012-03-09T22:03:30Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16427
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci malých a středních firem. V teoretické části práce definuje malé a střední firmy a zabývá se odbornými východisky marketingových komunikací a jejich specifiky pro malé a střední firmy. Praktická část práce analyzuje výsledky marketingového výzkumu. Ten se zabýval pohledem současných malých a středních firem na marketingové komunikace, systematizaci propagace a také na její jednotlivé nástroje. cs
dc.format 65 s. (113 598 znaků) cs
dc.format.extent 1454569 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Malé a střední podniky cs
dc.subject MSP cs
dc.subject komunikace malých a středních firem cs
dc.subject komu-nikační mix cs
dc.subject nové nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject externí komunikace cs
dc.subject společná re-klama cs
dc.subject focus group cs
dc.subject Small and medium enterprise en
dc.subject SME en
dc.subject communication of small and medium en-terprise en
dc.subject communication mix en
dc.subject new instruments of marketing communications en
dc.subject external communications en
dc.subject common advertising en
dc.subject focus group en
dc.title Marketingové komunikace malých a středních firem cs
dc.title.alternative Marketing Communications of Small and Medium Enterprise en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor paper is focused on marketing communication of small and medium enterprises. In the theoretical part of the work is defined the term small and medium company and explains the fundamental concepts of marketing communications and their specifics for small and medium companies. The practical part of the work analyzes results of marketing research that was focused on the view of current small and medium enterprises to marketing communications, systematization of promotion and also to their individual instruments. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18766
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
pavlínová_2011_bp.pdf 1.387Mb PDF View/Open
pavlínová_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open
pavlínová_2011_op.doc 125Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account