dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Spitzerová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T21:56:29Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T21:56:29Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16417
|
|
dc.description.abstract |
Tématem práce je projektové řízení ve školství. Teoretická část je zaměřena na oblast celo-životního učení, střední školství, vzdělávání, vzdělávání pedagogických pracovníků a jejich motivaci ke vzdělávání. Závěrečná kapitola teoretické části je věnována vymezení základ-ních pojmů, tykajících se projektového řízení a projektového manažera. Praktická část je zaměřena na výzkumné šetření, interpretaci výsledků a doporučení pro praxi. |
cs |
dc.format |
93 |
cs |
dc.format.extent |
1968801 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Celoživotní učení
|
cs |
dc.subject |
regionální politika
|
cs |
dc.subject |
lidské zdroje
|
cs |
dc.subject |
střední školství
|
cs |
dc.subject |
demografický vývoj
|
cs |
dc.subject |
optimalizace
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
kompetence
|
cs |
dc.subject |
projektový management
|
cs |
dc.subject |
projektové me-tody
|
cs |
dc.subject |
projektové řízení
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
projektový manažer
|
cs |
dc.subject |
Lifelong learning
|
en |
dc.subject |
regional policy
|
en |
dc.subject |
human resources
|
en |
dc.subject |
secondary education
|
en |
dc.subject |
demographic trends optimization
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
kompetence
|
en |
dc.subject |
project management
|
en |
dc.subject |
project methods
|
en |
dc.subject |
project management
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
scheme
|
en |
dc.subject |
project manager
|
en |
dc.title |
Projektové řízení ve školství |
cs |
dc.title.alternative |
Project management in education |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prusáková, Viera |
|
dc.date.accepted |
2011-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work focuses on project management in education. The theoretical part is aimed on the area of lifelong learning, secondary education, education, teacher training and their mo-tivation for learning. The final chapter of this part is devoted to the definition of basic con-cepts relating to project management and project manager. The practical part is focused on research, interpretation of results and recommendations for practice. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19375
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-20 |
|
utb.result.grade |
C |
|