dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Hromadová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T21:48:17Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T21:48:17Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16410
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá funkcí asistent pedagoga, handicapovanými žáky ve školním kolektivu a učitelům, kteří v takových třídách učí. Teoretická část je zaměřena na předpisy a postupy a na základní pojmy tématu. Praktická část popisuje metody výzkumu, realizaci výzkumu včetně prezentace výsledků. |
cs |
dc.format |
94 s. |
cs |
dc.format.extent |
1648955 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Tělesně postižený žák
|
cs |
dc.subject |
somatopedie
|
cs |
dc.subject |
asistent pedagoga
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávací plán
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
rámcový vzdělávací plán
|
cs |
dc.subject |
školní vzdělávací plán
|
cs |
dc.subject |
Handicapped pupil
|
en |
dc.subject |
somatopedics
|
en |
dc.subject |
assistant teacher
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
individual educational pro-gramme
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
General Educational Framework
|
en |
dc.subject |
School Educational Framework
|
en |
dc.title |
Žák se zdravotním handicapem ve školním kolektivu a zajišťování pomoci prostřednictvím asistenta pedagoga |
cs |
dc.title.alternative |
Handicapped student in a classroom and help of teache pedagogical assistant |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Balvín, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2011-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
My thesis deals with the position of assistant teachers, handicapped pupils within the school class and the teachers who teach such classes. The theoretical part focuses on precautions and methodology and on the basic terminology of the theme. The practical part describes the research methods, research implementation including the presentation of the results. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19637
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-25 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
tělesně postižené děti
|
cs |
local.subject |
asistenti pedagogů
|
cs |
local.subject |
children with physical disabilities
|
en |
local.subject |
teachers’ assistants
|
en |