dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Řihák, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T21:43:55Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T21:43:55Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16402
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se zabývám komparací dvou přístupů k osobnostnímu rozvoji. A to sociálně-psychologickým výcvikem a psychosomatickými disciplínami. Práce obsahuje teoretický základ obou směrů, které porovnávám. Dále jejich stručnou historii a současný stav. Výzkumná část práce obsahuje hlavní kategorie, ve kterých mohou být rozdíly v jednotlivých přístupech k osobnostnímu rozvoji. Výzkum byl realizován díky studentům sociální pedagogiky na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Práce by měla sloužit pro budoucí studenty, jako počátečný náhled do problematiky obou přístupů, kterými lze rozvíjet osobnostní stránku nejen u studentů sociální pedagogiky. |
cs |
dc.format |
53 s. |
cs |
dc.format.extent |
2066016 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
osobnostní rozvoj
|
cs |
dc.subject |
sociálně-psychologický výcvik
|
cs |
dc.subject |
psychosomatické disciplíny
|
cs |
dc.subject |
sebereflexe
|
cs |
dc.subject |
personality development
|
en |
dc.subject |
social-psychology training
|
en |
dc.subject |
psychosomatic disciplines
|
en |
dc.subject |
self-reflection
|
en |
dc.title |
Komparace přístupů v rámci osobnostně sociálního rozvoje studentů sociální pedagogiky |
cs |
dc.title.alternative |
Comparison of approaches within social personality development of students of social pedagogy |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nedělníková, Dana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor work is focused on the comparison of two approaches to personal develop-ment. That means: socio-psychological and psychosomatic training disciplines. The work includes theoretical basis of the two oientations that i will compare. Furthermore, their brief history and current status. Research part contains the main categories, where may be individual differences in approaches to personal development. The research was realized thanks to students of social pedagogy at the University of Tomas Bata in Zlin. Work should be used for future students, as an initial insight into the problems of both approaches, which can develop personal characteristic, not just by students of social pedagogy. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19462
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-20 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
vysokoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
local.subject |
college students
|
en |
local.subject |
social pedagogy
|
en |