dc.contributor.advisor |
Sýkora, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Rychlíková, Dana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T21:35:40Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T21:35:40Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16393
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část prácese zabývá socializačním procesem dětí předškolního věku, klíčovými kompetencemi v kontextu se sicuální vybaveností dítěte. Je zaměřena na hodnoty a názory, které si děti v rodině a v mateřské škole osvojují. Jde o zjištění, zda i v současné době se daří naplňovat v praxi myšlenky o rozvoji osobnosti dítěte a jeho sociálních kompetencích. Praktická část zjišťuje požadavky a očekávání rodičů vzhledem ke svým dětem a názory učitelek mateřských škol.V závěru práce jde o konfrontaci vyjádřených požadavků těchto dvou skupin s požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. |
cs |
dc.format |
69 s. (110 915 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
758773 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Hodnota
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
socializační proces
|
cs |
dc.subject |
sociální instituce
|
cs |
dc.subject |
socializační možnosti školy
|
cs |
dc.subject |
prosociální chování
|
cs |
dc.subject |
klíčové kompetence
|
cs |
dc.subject |
rámcový vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
Value
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
the process of socialization
|
en |
dc.subject |
social institutions
|
en |
dc.subject |
social possibilities of school
|
en |
dc.subject |
pre - school education
|
en |
dc.subject |
competences
|
en |
dc.subject |
general educational framework
|
en |
dc.title |
Hodnoty ve výchově dětí předškolního věku |
cs |
dc.title.alternative |
The values in pre - school education |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bakošová, Zlatica |
|
dc.date.accepted |
2011-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Theoretical part deals with the process of socialization of pre - school children. It also deals with key competences of pre - school children. T is interested mainly in values, opinions and habits which are mastered in families and kindergarten. This part thinks about raising the values by teachers and parents. There is the question if thought about development of children and their competences are being successfully fulfilled these days. The aim of the practical part is to find out the requieremts of parents to their children and opinions of kindergarten children who have special education.At the end of the work these requierements are compared with general educational framework. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
18537
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-30 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
hodnotová výchova
|
cs |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
values education
|
en |