dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Opařilová, Renáta
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T21:14:48Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T21:14:48Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16366
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá problematikou firemní kultury jako součástí corporate identity vybrané společnosti. Cílem je analyzovat stávající corporate identity ve vybrané firmě, přičemž zvláštní pozornost je věnována firemní kultuře a vnitrofiremní komunikaci. Teoretická část se týká filozofie organizace, čtyř subsystémů corporate identity, jimiž jsou firemní komunikace, firemní kultura, firemní design a produkt organizace, a nakonec je zmíněna firemní image. Praktická část analyzuje teoretické poznatky v konkrétní firmě. Podrobná analýza je provedena na základě kvalitativního výzkumu formou strukturovaných rozhovorů s vybranými zaměstnanci firmy. V projektové části je na základě zjištěných informací navržen projekt vedoucí ke zdokonalení současného stavu firemní kultury ve vybrané společnosti. |
cs |
dc.format |
97 s. |
cs |
dc.format.extent |
979038 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
filozofie organizace
|
cs |
dc.subject |
firemní komunikace
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
firemní design
|
cs |
dc.subject |
produkt organizace
|
cs |
dc.subject |
firemní image
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
corporate philosophy
|
en |
dc.subject |
corporate communications
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.subject |
corporate product
|
en |
dc.subject |
corporate image
|
en |
dc.title |
Firemní kultura jako součást corporate identity vybrané společnosti |
cs |
dc.title.alternative |
Corporate Culture as Part of Corporate Identity of the Chosen Company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with problems of corporate culture as a part of corporate identity of the chosen company. The aim is to analyse the current corporate identity of the chosen firm whereas the special regard is focused on corporate culture and internal communication. The theoretical part is concerned with corporate philosophy, four subsystems which are corporate communications, corporate culture, corporate design and corporate product, and finally is mentioned corporate image. The practical part analyses theoretical knowledge in particular company. The detailed analysis is performed on the basis of qualitative research in a way of structured interview with chosen employees of the company. In the project part there is on the basis of given information proposed a project leading to the improvement of the current state of corporate culture in the chosen company . |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18411
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|