dc.contributor.advisor |
Jašková, Vendula
|
|
dc.contributor.author |
Ludinová, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T21:14:32Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T21:14:32Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16365
|
|
dc.description.abstract |
Rodina je základní lidskou jednotkou každé společnosti, plní funkci reprodukční, biologickou, společenskou, je důležitou institucí pro učení se rolím a zejména sociálním dovednostem. Společensky a sociálně nežádoucí jevy tvoří širokou škálu problémů, které jsou zejména u dětí a mládeže výrazným rizikem zdravotním, společenskými ekonomickým. Primární prevence je zaměřena zejména na rizikové faktory, které se spolu podílí na vzniku sociálně patologických jevů. |
cs |
dc.format |
54 s. (72 377 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
835540 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociálně patologické jevy
|
cs |
dc.subject |
mládež
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
prostředí
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
trestní odpovědnost
|
cs |
dc.subject |
prevence kriminality
|
cs |
dc.subject |
social pathologicae effect
|
en |
dc.subject |
youth
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
environment
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
criminal liability
|
en |
dc.subject |
crime Prevention
|
en |
dc.subject |
types of penalties
|
en |
dc.title |
Výchovné styly v rodině a jejich sociální dopady |
cs |
dc.title.alternative |
Educational styles in the family and their social implications |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2011-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Human family is the basic unit of any society, functions as reproduction, biological, social, is an important institution for learning the role of particular social skills. Socially and socially undesirable phenomena are a wide range of issues that are especially for children and youth at risk a significant health, social, economic. Primary prevention is focused mainly on risk factors that together contribute to the emergence of socio-pathological phenomena. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
18238
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
rodinná výchova
|
cs |
local.subject |
family education
|
en |