Výchovné styly v rodině a jejich sociální dopady

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výchovné styly v rodině a jejich sociální dopady

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jašková, Vendula
dc.contributor.author Ludinová, Renata
dc.date.accessioned 2012-03-09T21:14:32Z
dc.date.available 2012-03-09T21:14:32Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16365
dc.description.abstract Rodina je základní lidskou jednotkou každé společnosti, plní funkci reprodukční, biologickou, společenskou, je důležitou institucí pro učení se rolím a zejména sociálním dovednostem. Společensky a sociálně nežádoucí jevy tvoří širokou škálu problémů, které jsou zejména u dětí a mládeže výrazným rizikem zdravotním, společenskými ekonomickým. Primární prevence je zaměřena zejména na rizikové faktory, které se spolu podílí na vzniku sociálně patologických jevů. cs
dc.format 54 s. (72 377 znaků) cs
dc.format.extent 835540 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociálně patologické jevy cs
dc.subject mládež cs
dc.subject výchova cs
dc.subject rodina cs
dc.subject prostředí cs
dc.subject škola cs
dc.subject trestní odpovědnost cs
dc.subject prevence kriminality cs
dc.subject social pathologicae effect en
dc.subject youth en
dc.subject education en
dc.subject family en
dc.subject environment en
dc.subject school en
dc.subject criminal liability en
dc.subject crime Prevention en
dc.subject types of penalties en
dc.title Výchovné styly v rodině a jejich sociální dopady cs
dc.title.alternative Educational styles in the family and their social implications en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2011-06-07
dc.description.abstract-translated Human family is the basic unit of any society, functions as reproduction, biological, social, is an important institution for learning the role of particular social skills. Socially and socially undesirable phenomena are a wide range of issues that are especially for children and youth at risk a significant health, social, economic. Primary prevention is focused mainly on risk factors that together contribute to the emergence of socio-pathological phenomena. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 18238
dc.date.assigned 2010-04-30
utb.result.grade B
local.subject rodinná výchova cs
local.subject family education en


Files in this item

Files Size Format View
ludinová_2011_bp.pdf 815.9Kb PDF View/Open
ludinová_2011_vp.doc 28Kb Microsoft Word View/Open
ludinová_2011_op.doc 27.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account