dc.contributor.advisor |
Masariková, Anna
|
|
dc.contributor.author |
Demetrová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T21:11:39Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T21:11:39Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16360
|
|
dc.description.abstract |
Ústředním tématem diplomové práce je oblast pedagogické psychologie ? tvořivost. Za-mýšlím se nad významem tvořivosti v životě člověka a možnostmi rozvoje tvořivých schopností dětí. Teoretická část popisuje základní terminologii zkoumané oblasti, popisuje tvořivost v kontextu historickém, pedagogickém, psychologickém a uměleckém, objasňuje a uvádí praktické poznatky z oblasti. Jednotlivé kapitoly se věnují tvořivosti, metodami rozvoje tvořivosti a tvořivostí v kontextu základní školy praktické. Praktická část se zaměřuje na konkrétní prostředí ? Základní školu praktickou v Rožnově pod Radhoštěm. Problematika rozvoje tvořivosti je zde nahlížena z různých úhlů pohledů, a to z pohledu pedagogů školy, žáků této školy a z pohledu praktikanta a výzkumníka v jedné osobě - tedy z mého pohledu. Výsledkem výzkumu jsou zjištění a závěry, která škola bude moci využít v dalších činnostech se žáky. |
cs |
dc.format |
90 s. |
cs |
dc.format.extent |
4167456 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
tvořivost
|
cs |
dc.subject |
rozvoj tvořivosti
|
cs |
dc.subject |
základní škola praktická
|
cs |
dc.subject |
žák s lehkou mentální retardací
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
akční výzkum
|
cs |
dc.subject |
interview
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
creativity
|
en |
dc.subject |
creative development
|
en |
dc.subject |
primary school
|
en |
dc.subject |
pupils with mild mental retardation
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
action research
|
en |
dc.subject |
interview
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.title |
Možnosti a metody rozvoje tvořivosti žáků základní školy praktické. |
cs |
dc.title.alternative |
Options and methods to develop creativity of elementary school pupils practical. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Švec, Vlastimil |
|
dc.date.accepted |
2011-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The central theme of the thesis is the area of educational psychology - creativity. Think of the significance of creativity in human life and possibilities of development of creative abilities of children. The theoretical part describes the basic terminology of the investigated area, describes crea-tivity in the context of historical, educational, psychological and artistic, clarifies and pro-vides practical knowledge of the area. Individual chapters focus on creativity, methods of developing creativity and creativity in the context of school practice. The practical part focuses on the specific environment - the elementary school in practical Rožnov. The development of creativity is viewed from different angles, from the perspecti-ve of school teachers, students of this school from the perspective of the researcher and practitioner in one person - that is, from my perspective. Results of the research findings and conclusions, which school will be able to use in other activities with students. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19219
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-19 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
mentálně postižené děti
|
cs |
local.subject |
praktické školy
|
cs |
local.subject |
kreativní myšlení
|
cs |
local.subject |
children with mental disabilities
|
en |
local.subject |
special schools
|
en |
local.subject |
creative thinking
|
en |