Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Kašpar, Pavel
dc.date.accessioned 2012-03-09T20:34:24Z
dc.date.available 2012-03-09T20:34:24Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16306
dc.description.abstract Diplomová práce seznamuje čtenáře s problematikou marketingové komunikace. V teore-tické části zkoumá pojem marketingové komunikace a postup při tvorbě komunikační stra-tegie. Představuje východiska pro analytickou část. Následná analytická část hodnotí situa-ci podniku a jeho stávající komunikaci. Zároveň přináší poznatky pro tvorbu projektu efek-tivní marketingové komunikace se zvolenou cílovou skupinou s akcentem na konkrétní produkty a služby. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze. cs
dc.format 173 s cs
dc.format.extent 2393966 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový komunikační plán cs
dc.subject časová analýza cs
dc.subject riziková analýza cs
dc.subject nákladová analýza cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing communication plan en
dc.subject timing analysis en
dc.subject risk analysis en
dc.subject cost analysis en
dc.title Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami firmy cs
dc.title.alternative Effective Marketing Communication with Target Groups of the Company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis introduces the reader to the problems of marketing communications. The theo-retical section explores the concept of marketing communications and the procedure for creating a communication strategy. It is the starting point for the analytical section. Subse-quent analysis of situations evaluates the company and its existing communications. It also provides information for creating the project effective marketing communications with a selected target group, focusing on specific products and services. The project is subject to time, risk and cost analysis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18676
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kašpar_2011_dp.pdf 2.283Mb PDF View/Open
kašpar_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word View/Open
kašpar_2011_op.doc 103Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account