Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Kašpar, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T20:34:24Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T20:34:24Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16306
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce seznamuje čtenáře s problematikou marketingové komunikace. V teore-tické části zkoumá pojem marketingové komunikace a postup při tvorbě komunikační stra-tegie. Představuje východiska pro analytickou část. Následná analytická část hodnotí situa-ci podniku a jeho stávající komunikaci. Zároveň přináší poznatky pro tvorbu projektu efek-tivní marketingové komunikace se zvolenou cílovou skupinou s akcentem na konkrétní produkty a služby. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze. |
cs |
dc.format |
173 s |
cs |
dc.format.extent |
2393966 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
časová analýza
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication plan
|
en |
dc.subject |
timing analysis
|
en |
dc.subject |
risk analysis
|
en |
dc.subject |
cost analysis
|
en |
dc.title |
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami firmy |
cs |
dc.title.alternative |
Effective Marketing Communication with Target Groups of the Company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis introduces the reader to the problems of marketing communications. The theo-retical section explores the concept of marketing communications and the procedure for creating a communication strategy. It is the starting point for the analytical section. Subse-quent analysis of situations evaluates the company and its existing communications. It also provides information for creating the project effective marketing communications with a selected target group, focusing on specific products and services. The project is subject to time, risk and cost analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18676
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account