Využívání a evaluace učebnic a učebních materiálů pro výuku chemie na SŠ ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využívání a evaluace učebnic a učebních materiálů pro výuku chemie na SŠ ve Zlínském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Opatrný, Pavel
dc.contributor.author Kutějová, Šárka
dc.date.accessioned 2012-03-09T20:29:07Z
dc.date.available 2012-03-09T20:29:07Z
dc.date.issued 2011-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16298
dc.description.abstract Teoretická část bakalářské práce popisuje historický význam, vývoj a funkce učebnic (konkrétně zaměřené na oblast učebnic chemie). Cílem praktické části bylo zjistit, které učebnice a učební materiály jsou nejvíce využívány pro výuku chemie na středních školách ve Zlínském kraji, a ty dále analyzovat dle předem stanovených kritérií. Při výzkumu byly použity dva základní metodologické nástroje: Měření didaktické vybavenosti učebnic a Komplexní míra obtížnosti textu. V závěru práce byla zkoumána jejich vzájemná závislost a komparovány jednotlivé výsledky výzkumu. cs
dc.format 72 s. cs
dc.format.extent 1549466 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject učebnice chemie cs
dc.subject střední škola cs
dc.subject evaluace cs
dc.subject didaktická vybavenost cs
dc.subject míra obtížnosti textu cs
dc.subject chemistry textbooks en
dc.subject highschool en
dc.subject evaluation en
dc.subject didactic content en
dc.subject level of the text difficulty en
dc.title Využívání a evaluace učebnic a učebních materiálů pro výuku chemie na SŠ ve Zlínském kraji cs
dc.title.alternative Use and evaluation of textbooks and other educational materials in chemistry teaching at secondary schools in Zlin region en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2011-06-24
dc.description.abstract-translated The theoretical part of barchelor work describes historical importance, development and functions of textbooks (focused on chemistry textbooks). The aim of practical part is to determine, which are the most used textbooks, exercisebooks and handbooks for chemis-try teaching at the high schools in the Zlín region. These books are further analysed using defined kriteria. For the analysis were used two tools : Determination of the didactic con-tent of the books and Complex level of the text difficulty. In the final part of the work is examined their relationship and compared research results. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 18975
dc.date.assigned 2011-01-06
utb.result.grade A
local.subject učebnice středních škol cs
local.subject chemie cs
local.subject secondary school textbooks en
local.subject chemistry en


Files in this item

Files Size Format View
kutějová_2011_bp.pdf 1.477Mb PDF View/Open
kutějová_2011_vp.zip 15.22Kb Unknown View/Open
kutějová_2011_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account