Projekt marketingového plánu Zdravotní pojišťovny METAL-ALIANCE

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu Zdravotní pojišťovny METAL-ALIANCE

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Piňosová, Martina
dc.date.accessioned 2012-03-09T20:20:09Z
dc.date.available 2012-03-09T20:20:09Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16281
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu Zdravotní pojišťovny METAL-ALIANCE. Teoretická část se zabývá trhem zdravotních služeb, marketingem ve zdravotnictví a marketingovým plánováním. V praktické části jsou všechny poznatky aplikovány. Analytická část se zaměřuje na představení Zdravotní pojišťovny METAL-ALIANCE a zpracování marketingové situační analýzy. Na základě výsledků analýz je zpracován projekt marketingového plánu, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. cs
dc.format 114 s. cs
dc.format.extent 3450768 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject trh zdravotních služeb cs
dc.subject zdravotní pojišťovna cs
dc.subject marketing ve zdravotnictví cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject market of health services en
dc.subject health insurance en
dc.subject healthcare marketing en
dc.subject marketing plan en
dc.title Projekt marketingového plánu Zdravotní pojišťovny METAL-ALIANCE cs
dc.title.alternative Project of marketing plan of Health Insurance company METAL- ALIANCE en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šindlerová, Veronika
dc.date.accepted 2011-06-01
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to create marketing plan for Health Insurance company METAL-ALIANCE. Theoretical part deals with market of health services, marketing in health and marketing planning. In practical part all knowledges are applied. The analytical part focu-ses on the presentation of Health insurance METAL-ALIANCE and processing marketing situational analysis. Based on the results of the analysis is carried out project marketing plan, which is subjected to cost, time and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21933
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
piňosová_2011_dp.pdfBlocked 3.290Mb PDF View/Open
piňosová_2011_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
piňosová_2011_op.pdf 1.225Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account