Projekt marketingového plánu Zdravotní pojišťovny METAL-ALIANCE
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Piňosová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T20:20:09Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T20:20:09Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16281
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu Zdravotní pojišťovny METAL-ALIANCE. Teoretická část se zabývá trhem zdravotních služeb, marketingem ve zdravotnictví a marketingovým plánováním. V praktické části jsou všechny poznatky aplikovány. Analytická část se zaměřuje na představení Zdravotní pojišťovny METAL-ALIANCE a zpracování marketingové situační analýzy. Na základě výsledků analýz je zpracován projekt marketingového plánu, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
114 s. |
cs |
dc.format.extent |
3450768 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
trh zdravotních služeb
|
cs |
dc.subject |
zdravotní pojišťovna
|
cs |
dc.subject |
marketing ve zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
market of health services
|
en |
dc.subject |
health insurance
|
en |
dc.subject |
healthcare marketing
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu Zdravotní pojišťovny METAL-ALIANCE |
cs |
dc.title.alternative |
Project of marketing plan of Health Insurance company METAL- ALIANCE |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šindlerová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2011-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create marketing plan for Health Insurance company METAL-ALIANCE. Theoretical part deals with market of health services, marketing in health and marketing planning. In practical part all knowledges are applied. The analytical part focu-ses on the presentation of Health insurance METAL-ALIANCE and processing marketing situational analysis. Based on the results of the analysis is carried out project marketing plan, which is subjected to cost, time and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21933
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account