dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Kup, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T19:40:33Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T19:40:33Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16241
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o webové prezentaci www.ipex.cz a internetové marketingové komunikaci společnosti IPEX a.s., podnikající v oblasti telekomunikačních služeb. Tato práce se snaží najít vztah mezi auditem webové prezentace firmy, auditem celkové interne-tové marketingové komunikace a plánováním nové internetové marketingové komunikace pro následující rok. V praktické části jsou realizovány audity webové prezentace (obsah, forma, viditelnost, přístupnost, použitelnost), audit internetové marketingové komunikace firmy. Projektová část obsahuje návrh plánu internetové marketingové komunikace pro rok 2011, který zohledňuje výsledky auditů, realizovaných v praktické části. |
cs |
dc.format |
83 s. (141 165 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1972495 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
web
|
cs |
dc.subject |
webová prezentace
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
audit webové prezentace
|
cs |
dc.subject |
audit internetové marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
audit konkurence
|
cs |
dc.subject |
konverze
|
cs |
dc.subject |
konverzní poměr
|
cs |
dc.subject |
plán internetové marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
web
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.subject |
website audit
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
internet marketing communications audit
|
en |
dc.subject |
competition audit
|
en |
dc.subject |
conversion
|
en |
dc.subject |
conversion ratio
|
en |
dc.subject |
internet marketing communications plan
|
en |
dc.title |
Webová prezentace vybraného subjektu a návrh nové internetové marketingové komunikace |
cs |
dc.title.alternative |
A Web Presentation of Selected Subject, the Proposal of a New Internet Marketing Communication |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis discusses www.ipex.cz website and internet marketing communications of IPEX a.s., doing business in the field of telecommunications services. This thesis seeks to examine the relationship between company website audit, internet marketing communications audit and a new plan of internet marketing communications for following year. In the practical part is realized audit of company website (content, design, visibility, accessibility, usability), IPEX?s internet marketing communications audit. The project in-cludes a draft plan of online marketing communications for 2011, which reflects the results of audits carried out in the practical part. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18572
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|