Analýza marketingové komunikace firmy Českomoravská stavební spořitelna, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy Českomoravská stavební spořitelna, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Urban, Václav
dc.contributor.author Kučerová, Michaela
dc.date.accessioned 2012-03-09T19:35:34Z
dc.date.available 2012-03-09T19:35:34Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16234
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Českomoravská stavební spořitelna, a.s. Součástí této práce je analýza jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, představení nových trendů v marketingové komunikaci a analýza konkurence. Na základě provedené analýzy současné úrovně marketingové komunikace budou navržena možná doporučení vedoucí k jejímu zefektivnění. cs
dc.format 84 s. cs
dc.format.extent 5011736 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject trendy v marketingové komunikaci cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject advertisement en
dc.subject trends in marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingové komunikace firmy Českomoravská stavební spořitelna, a.s. cs
dc.title.alternative The analysis of marketing communication of the company Českomoravská stavební spořitelna, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2011-06-10
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis is focused on marketing communication of company Českomoravská stavební spořitelna, a.s. Part of this work is the analysis of the individual tools of marketing communication, presentation of new trends in marketing communication and analysis of the competition. On the basis of the carried out analysis of the current level of marketing communication, perhaps the recommendation of the head will be designed to its effectiveness. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21613
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
kučerová_2011_bp.pdf 4.779Mb PDF View/Open
kučerová_2011_vp.pdf 790.1Kb PDF View/Open
kučerová_2011_op.pdf 836.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account