dc.contributor.advisor |
Chudý, Štefan
|
|
dc.contributor.author |
Typlová-Komárková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T19:25:44Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T19:25:44Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16225
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se týká popisu způsobů řešení integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků talentovaných ve školních vzdělávacích programech tří základních škol. Školy se liší svou velikostí. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska této problematiky, legislativa a situace v dalších evropských zemích. V praktické části byly analyzovány školní vzdělávací programy a výzkum byl doplněn strukturovanými rozhovory s řediteli zkoumaných škol. |
cs |
dc.format |
66 |
cs |
dc.format.extent |
4417229 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
školní vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
specifické vzdělávací potřeby
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
school curricula
|
en |
dc.subject |
primary school
|
en |
dc.subject |
specific educational needs
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.title |
Řešení integrace dětí se specifickými vzdělávacími potřebami ve školních vzdělávacích programech |
cs |
dc.title.alternative |
Integration of children with specific educational needs and talented children in school curricula at primary school |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2011-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis describes the integration of children with specific educational needs and talented children in the school curricula of three primary schools. Schools differ in their size. The theoretical part describes the theoretical background of this issue, legislation and the situation in other European countries. There was analyzed school educational pro-grams in the practical part and research was complemented by structured interviews with directors of this schools. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19838
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
local.subject |
integrovaná výuka
|
cs |
local.subject |
pupils with special educational needs
|
en |
local.subject |
integrated teaching
|
en |