dc.contributor.advisor |
Svoboda, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Gurášová, Silvie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T22:39:14Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T22:39:14Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1620
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá problematikou systému managementu jakosti ve společnosti KREDIT, v.o.s., ekonomické služby z Valašského Meziříčí. Klíčovými body práce jsou zpracování teoretických východisek, která tvoří nezbytný podklad pro provedení analytické části, detailní analýza současného stavu systému managementu jakosti ve společnosti a zpracování hlavního cíle projektu, kterým je zefektivnění stávajícího systému managementu jakosti. Celá práce se opírá o normu ISO 9001:2000, která je pro potřeby společnosti z hlediska jakosti nejdůležitější. Systém managementu jakosti je zde popisován od jeho vzniku, přes potřeby jeho existence až po implementaci efektivních doporučení a návrhů. |
cs |
dc.format |
99 s., 14 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1343702 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
systém managementu jakosti
|
cs |
dc.subject |
norma ISO 9001:2000
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
zefektivnění
|
cs |
dc.subject |
audit
|
cs |
dc.subject |
quality management system
|
en |
dc.subject |
standard ISO 9001:2000
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
effectivity
|
en |
dc.subject |
audit
|
en |
dc.title |
Projekt zefektivnění systému managementu jakosti podle normy ISO 9001:2000 ve společnosti KREDIT, v.o.s., ekonomické služby |
cs |
dc.title.alternative |
The project of quality management system effectivity according to the Standard ISO 9001:2000 in KREDIT, plc, economic services |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pernický, Stanislav |
|
dc.date.accepted |
2006-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with problems of quality management system in KREDIT, public limited company, economic services from Valašské Meziříčí. Key points of the work are theoretical data processing which forms necessary basis for the fulfillment of the analytical part, detailed analysis of contemporary quality management system status and processing the main aim of the project, which is the effectivity of contemporary quality management system. The whole work is based on the Standard ISO 9001:2000 which is the most important for company needs from the quality point of view. Quality management system is described from its beginning, through its needs of existence until implementation of its effective recommendations and suggestions. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3850
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|