Marketingová komunikace klastru CLUTEX
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Svoboda, Václav
|
|
dc.contributor.author |
Vinklerová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T19:14:11Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T19:14:11Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16208
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací klastru technických textílií, CLUTEX, který vznikl v roce 2006. Teoretická část je věnována marketingové komunikaci a jejím nástrojům, více se věnuje výstavám a veletrhům. V praktické části potom předsta-vuje samotný klastr CLUTEX , výstaviště Messe Frankfurt a veletrh Techtextil. Ve druhé části provádí šetření o smysluplnosti účasti českých textilních firem na výstavách a veletr-zích a analyzuje účast členů klastru na minulém, posledním ročníku Techtextilu v roce 2009. Na základě výsledků je zpracována projektová část, jejímž cílem je naplánovat efek-tivní komunikační mix pro účast klastru CLUTEX a jeho členů na dalším ročníku veletrhu Techtextil. |
cs |
dc.format |
82 s. (129 524 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2962911 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
výstavy
|
cs |
dc.subject |
veletrhy
|
cs |
dc.subject |
klastr
|
cs |
dc.subject |
CLUTEX
|
cs |
dc.subject |
Marketing Communications
|
en |
dc.subject |
exhibitions
|
en |
dc.subject |
fairs
|
en |
dc.subject |
cluster
|
en |
dc.subject |
CLUTEX
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace klastru CLUTEX |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communications of Clustr CLUTEX |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2011-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This graduation theses are focusing on marketing communication of cluster of technical textile CLUTEX, which was founded on 2006. Theoretical part is about marketing com-munication and its instruments, especially exhibitions and fairs. Practical part introduces cluster CLUTEX, fairground Messe Frankfurt and fair Techtextil. The second part is focu-sed on participation of czech companies on exhibitions and fairs and about sense of this participation. This part analyzes participation of cluster's members on last Techtextil on 2009. Last part ? project part ? is based on results of analyze. The goal of this part is to plan efficient communication mix for participation of CLUTEX and its members on next year of fair Techtextil. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18623
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account