Marketingová komunikace klastru CLUTEX

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace klastru CLUTEX

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svoboda, Václav
dc.contributor.author Vinklerová, Monika
dc.date.accessioned 2012-03-09T19:14:11Z
dc.date.available 2012-03-09T19:14:11Z
dc.date.issued 2011-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16208
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací klastru technických textílií, CLUTEX, který vznikl v roce 2006. Teoretická část je věnována marketingové komunikaci a jejím nástrojům, více se věnuje výstavám a veletrhům. V praktické části potom předsta-vuje samotný klastr CLUTEX , výstaviště Messe Frankfurt a veletrh Techtextil. Ve druhé části provádí šetření o smysluplnosti účasti českých textilních firem na výstavách a veletr-zích a analyzuje účast členů klastru na minulém, posledním ročníku Techtextilu v roce 2009. Na základě výsledků je zpracována projektová část, jejímž cílem je naplánovat efek-tivní komunikační mix pro účast klastru CLUTEX a jeho členů na dalším ročníku veletrhu Techtextil. cs
dc.format 82 s. (129 524 znaků) cs
dc.format.extent 2962911 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject výstavy cs
dc.subject veletrhy cs
dc.subject klastr cs
dc.subject CLUTEX cs
dc.subject Marketing Communications en
dc.subject exhibitions en
dc.subject fairs en
dc.subject cluster en
dc.subject CLUTEX en
dc.title Marketingová komunikace klastru CLUTEX cs
dc.title.alternative Marketing Communications of Clustr CLUTEX en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated This graduation theses are focusing on marketing communication of cluster of technical textile CLUTEX, which was founded on 2006. Theoretical part is about marketing com-munication and its instruments, especially exhibitions and fairs. Practical part introduces cluster CLUTEX, fairground Messe Frankfurt and fair Techtextil. The second part is focu-sed on participation of czech companies on exhibitions and fairs and about sense of this participation. This part analyzes participation of cluster's members on last Techtextil on 2009. Last part ? project part ? is based on results of analyze. The goal of this part is to plan efficient communication mix for participation of CLUTEX and its members on next year of fair Techtextil. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18623
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vinklerová_2011_dp.pdf 2.825Mb PDF View/Open
vinklerová_2011_vp.doc 127Kb Microsoft Word View/Open
vinklerová_2011_op.doc 127Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account