dc.contributor.advisor |
Kraus, Laco
|
|
dc.contributor.author |
Soural, Alan
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T19:04:07Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T19:04:07Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16199
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o světelných principech, které vycházejí z profesionálních konvencí známých z minulosti. Práce se nezabývá technickými podrobnostmi, ale opírá se o dramaturgické vyznění konkrétních způsobů filmového svícení. |
cs |
dc.format |
45 stran |
cs |
dc.format.extent |
1671609 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
světlo
|
cs |
dc.subject |
světelné principy
|
cs |
dc.subject |
primární světelná realita
|
cs |
dc.subject |
stylizovaná světelná realita
|
cs |
dc.subject |
hlavní světlo
|
cs |
dc.subject |
doplňkové světlo
|
cs |
dc.subject |
stín
|
cs |
dc.subject |
kontrast
|
cs |
dc.subject |
barva
|
cs |
dc.subject |
pocit
|
cs |
dc.subject |
světlo v umění
|
cs |
dc.subject |
dramaturgie
|
cs |
dc.subject |
light
|
en |
dc.subject |
lighting principles
|
en |
dc.subject |
primary lighting reality
|
en |
dc.subject |
stylized lighting reality
|
en |
dc.subject |
key light
|
en |
dc.subject |
additional light
|
en |
dc.subject |
shadow
|
en |
dc.subject |
contrast
|
en |
dc.subject |
color
|
en |
dc.subject |
feeling
|
en |
dc.subject |
Light in art
|
en |
dc.subject |
dramaturgy
|
en |
dc.title |
1.Světelné řešení v rámci dramaturgie příběhu 2.Tématické video |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Lighting Solutions as Part of Story Dramaturgy 2. Practical Part: Thematic Video - Photography |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Liebenberger, Július |
|
dc.date.accepted |
2011-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with lighting principles which are derived from professional theories. The work does not concentrate on technical details, but leans toward the dramaturgical impression of specific approaches to film lighting. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/124
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
19184
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-31 |
|
utb.result.grade |
B |
|