dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Tlusťák, Adam
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T19:00:29Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T19:00:29Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16194
|
|
dc.description.abstract |
Fenomén. Není patrně vhodnější slovo, které segment singles popisuje výstižněji. Lidé pat-řící do této skupiny jsou v České republice zastoupeni stále hojněji, jsou výbornou cílovou skupinou. Díky své ekonomické síle a nákupnímu potenciálu představují pro obchodníky jeden z klíčových zdrojů, na které se zaměřují. Lidé této kategorie jsou v zahraničí známí již po několik desetiletí, na území naší země pak o sobě dávají vědět až v posledních dvou dekádách, kdy se jim věnuje pozornost. Singles se vymykají zažitým historickým modelům, čímž se boří po staletí zažitá forma konvenční rodiny a rodinného života. Cílem této práce je přesně vymezit a definovat cílovou skupinu singles, stejně jako obecně charakterizovat nákupní a spotřebitelské chování zákazníků. V praktické části bude pozor-nost věnována praktickým zvyklostem nákupního rozhodování singles. V projektové části pak bude interpretována a vysvětlena provedená výzkumná sonda. Cílem sondy je vysvětlit vztah panelu respondentů kategorie singles ke zvyklostem, potřebám, prioritám a postoji při výběru dovolené, a také na základě zjištěných informací navrhnout marketingový mix a možné marketingové přístupy. |
cs |
dc.format |
78 s. |
cs |
dc.format.extent |
512872 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Singles
|
cs |
dc.subject |
single
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
fenomén
|
cs |
dc.subject |
manželství
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
model
|
cs |
dc.subject |
typologie
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
faktory rozhodování
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
panel respondentů
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
výzkumná sonda
|
cs |
dc.subject |
Singles
|
en |
dc.subject |
single
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
phenomenon
|
en |
dc.subject |
marriage
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
model
|
en |
dc.subject |
typology
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
buying behavior
|
en |
dc.subject |
decision making factors
|
en |
dc.subject |
a questionnaire
|
en |
dc.subject |
a panel of respondents
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
research probe
|
en |
dc.title |
Spotřebitelské chování v segmentu "Singles" |
cs |
dc.title.alternative |
Consumer Behavior in the "Singles" Segment |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2011-10-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
A phenomenon. There is probably no better word that aptly describes a segment of the sin-gles. People belonging to this group in the Czech Republic are now represented more abundantly, they are an excellent target group. With its economic strength and purchase potential they represent one of the key sources for businessmen's focus. People in this cate-gory have been perceived abroad for many decades, however, our country have been finally paying attention to them over the last two decades. Singles are beyond the deeply rooted historical models, therefore a solid form of a conventional family and family life is being destroyed. The aim of this work is both accurately identify and define the singles target group, as well as generally characterize shopping behavior and consumer behavior of customers. The practical part will focus on practical usage of custom purchasing decisions of singles. Con-ducted research probe will be interpreted and explained in the project part. The aim of the probe is to explain the relationship of singles' panel of respondents and customs, needs, priorities and attitude when choosing their vacations, as well as to design a marketing mix and possible marketing approaches based on the gathered information. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18616
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|