Spotřebitelské chování v segmentu "Singles"

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spotřebitelské chování v segmentu "Singles"

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Tlusťák, Adam
dc.date.accessioned 2012-03-09T19:00:29Z
dc.date.available 2012-03-09T19:00:29Z
dc.date.issued 2011-09-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16194
dc.description.abstract Fenomén. Není patrně vhodnější slovo, které segment singles popisuje výstižněji. Lidé pat-řící do této skupiny jsou v České republice zastoupeni stále hojněji, jsou výbornou cílovou skupinou. Díky své ekonomické síle a nákupnímu potenciálu představují pro obchodníky jeden z klíčových zdrojů, na které se zaměřují. Lidé této kategorie jsou v zahraničí známí již po několik desetiletí, na území naší země pak o sobě dávají vědět až v posledních dvou dekádách, kdy se jim věnuje pozornost. Singles se vymykají zažitým historickým modelům, čímž se boří po staletí zažitá forma konvenční rodiny a rodinného života. Cílem této práce je přesně vymezit a definovat cílovou skupinu singles, stejně jako obecně charakterizovat nákupní a spotřebitelské chování zákazníků. V praktické části bude pozor-nost věnována praktickým zvyklostem nákupního rozhodování singles. V projektové části pak bude interpretována a vysvětlena provedená výzkumná sonda. Cílem sondy je vysvětlit vztah panelu respondentů kategorie singles ke zvyklostem, potřebám, prioritám a postoji při výběru dovolené, a také na základě zjištěných informací navrhnout marketingový mix a možné marketingové přístupy. cs
dc.format 78 s. cs
dc.format.extent 512872 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Singles cs
dc.subject single cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject fenomén cs
dc.subject manželství cs
dc.subject rodina cs
dc.subject model cs
dc.subject typologie cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject faktory rozhodování cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject panel respondentů cs
dc.subject marketing cs
dc.subject výzkumná sonda cs
dc.subject Singles en
dc.subject single en
dc.subject segmentation en
dc.subject phenomenon en
dc.subject marriage en
dc.subject family en
dc.subject model en
dc.subject typology en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject buying behavior en
dc.subject decision making factors en
dc.subject a questionnaire en
dc.subject a panel of respondents en
dc.subject marketing en
dc.subject research probe en
dc.title Spotřebitelské chování v segmentu "Singles" cs
dc.title.alternative Consumer Behavior in the "Singles" Segment en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2011-10-10
dc.description.abstract-translated A phenomenon. There is probably no better word that aptly describes a segment of the sin-gles. People belonging to this group in the Czech Republic are now represented more abundantly, they are an excellent target group. With its economic strength and purchase potential they represent one of the key sources for businessmen's focus. People in this cate-gory have been perceived abroad for many decades, however, our country have been finally paying attention to them over the last two decades. Singles are beyond the deeply rooted historical models, therefore a solid form of a conventional family and family life is being destroyed. The aim of this work is both accurately identify and define the singles target group, as well as generally characterize shopping behavior and consumer behavior of customers. The practical part will focus on practical usage of custom purchasing decisions of singles. Con-ducted research probe will be interpreted and explained in the project part. The aim of the probe is to explain the relationship of singles' panel of respondents and customs, needs, priorities and attitude when choosing their vacations, as well as to design a marketing mix and possible marketing approaches based on the gathered information. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18616
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
tlusťák_2011_dp.pdf 500.8Kb PDF View/Open
tlusťák_2011_vp.zip 85.79Kb Unknown View/Open
tlusťák_2011_op.doc 132.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account