dc.contributor.advisor |
Scharfová, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Lutonská, Vladimíra
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T18:57:12Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T18:57:12Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16187
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracování marketingového plánu pro občanské sdružení Rodinné centrum Kamarád-Nenuda. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o neziskovém sektoru, marketingu neziskového sektoru, využití marketingového mixu a tvorbě marketingového plánu. V úvodu praktické části je uvedena charakteristika organizace, na kterou navazuje zpracování analýz současné situace, jež ukazují skutečnosti, které ovlivňují chod organizace. Na základě těchto analýz jsou stanoveny cíle a časový harmonogram jejich realizace. V závěru jsou navrženy způsoby plnění tohoto marketingového plánu a zhodnoceny jeho přínosy pro organizaci. |
cs |
dc.format |
99 s. (20 002 znaků) 4 s. |
cs |
dc.format.extent |
3583414 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
marketing neziskového sektoru
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
fundraising
|
cs |
dc.subject |
Non-profit organisation
|
en |
dc.subject |
marketing of non-profit sector
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
fundraising
|
en |
dc.title |
Marketingový plán neziskové organizace "Rodinné centrum Kamarád-Nenuda" |
cs |
dc.title.alternative |
MARKETING PLAN OF THE NON - PROFIT ORGANISATION "FAMILY CENTRE FRIEND - NENUDA" |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2011-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main task of this bachelor work is to frame marketing plan for the civic association The Family Centre Friend Nenuda. The theoretical part consists of basic characteristics of the non-profit sector based on available sources of literature; the theoretical part also deals with marketing of the non-profit sector, with the marketing mix, with fundraising, and with making of marketing plan. At the beginning of the practical part, there is the characteristic of the organisation, which is followed by analyses of actual situation showing the facts that influence running of the organisation. The following goals and timetable are based on the analyses. At the end of the bachelor work, there are designed ways for fulfilment of this marketing plan and there is also an assessment of contributions for the organisation. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21124
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
A |
|