Marketingový plán neziskové organizace "Rodinné centrum Kamarád-Nenuda"

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán neziskové organizace "Rodinné centrum Kamarád-Nenuda"

Show simple item record

dc.contributor.advisor Scharfová, Ivana
dc.contributor.author Lutonská, Vladimíra
dc.date.accessioned 2012-03-09T18:57:12Z
dc.date.available 2012-03-09T18:57:12Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16187
dc.description.abstract Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracování marketingového plánu pro občanské sdružení Rodinné centrum Kamarád-Nenuda. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o neziskovém sektoru, marketingu neziskového sektoru, využití marketingového mixu a tvorbě marketingového plánu. V úvodu praktické části je uvedena charakteristika organizace, na kterou navazuje zpracování analýz současné situace, jež ukazují skutečnosti, které ovlivňují chod organizace. Na základě těchto analýz jsou stanoveny cíle a časový harmonogram jejich realizace. V závěru jsou navrženy způsoby plnění tohoto marketingového plánu a zhodnoceny jeho přínosy pro organizaci. cs
dc.format 99 s. (20 002 znaků) 4 s. cs
dc.format.extent 3583414 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nezisková organizace cs
dc.subject marketing neziskového sektoru cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject fundraising cs
dc.subject Non-profit organisation en
dc.subject marketing of non-profit sector en
dc.subject marketing plan en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject marketing mix en
dc.subject fundraising en
dc.title Marketingový plán neziskové organizace "Rodinné centrum Kamarád-Nenuda" cs
dc.title.alternative MARKETING PLAN OF THE NON - PROFIT ORGANISATION "FAMILY CENTRE FRIEND - NENUDA" en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2011-06-07
dc.description.abstract-translated The main task of this bachelor work is to frame marketing plan for the civic association The Family Centre Friend Nenuda. The theoretical part consists of basic characteristics of the non-profit sector based on available sources of literature; the theoretical part also deals with marketing of the non-profit sector, with the marketing mix, with fundraising, and with making of marketing plan. At the beginning of the practical part, there is the characteristic of the organisation, which is followed by analyses of actual situation showing the facts that influence running of the organisation. The following goals and timetable are based on the analyses. At the end of the bachelor work, there are designed ways for fulfilment of this marketing plan and there is also an assessment of contributions for the organisation. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21124
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
lutonská_2011_bp.pdf 3.417Mb PDF View/Open
lutonská_2011_vp.pdf 674.2Kb PDF View/Open
lutonská_2011_op.pdf 811.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account