Návrh na zlepšení propagace místní akční skupiny Znojemské vinařství, o. s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Schvomová, Veronika
|
|
dc.contributor.author |
Seidlová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T18:45:06Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T18:45:06Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16175
|
|
dc.description.abstract |
Téma mé bakalářské práce zní Návrh na zlepšení propagace místní akční skupiny Znojemské vinařství, o. s. Teoretická část obsahuje informace týkající se obecně daného tématu. Jsou zde vysvětleny základní pojmy: neziskový sektor, nezisková organizace a občanské sdružení. Práce postupně přechází k základním teoretickým informacím o marketingu, marketingovém mixu a komunikaci neziskových organizací. V praktické části je nejprve představena organizace. Následně jsou analyzovány a vyhodnoceny současné metody propagace Znojemského vinařství. V závěru jsou formulovány návrhy na zlepšení propagace a využití nových prostředků, které nebyly dosud použity. |
cs |
dc.format |
71 s. (83 559 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2534802 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
fundraising
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
místní akční skupina
|
cs |
dc.subject |
non-profit-making sector
|
en |
dc.subject |
fundraising
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
local action group
|
en |
dc.title |
Návrh na zlepšení propagace místní akční skupiny Znojemské vinařství, o. s. |
cs |
dc.title.alternative |
Suggestion for Better Promotion of Local Action Group Znojemské vinařství, o. s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2011-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The heading of the bachelor thesis is The recommendations how to improve the promotion of the local action group Znojemské vinařství, o. s. The theoretical part contains the information referring to the topic. The terms like non-profit sector, non-profit organization and civic association are cleared up there. The thesis passes to basic theoretical information about marketing, marketing mix and communication of civic associations. In the opening of the practical part, one can find the introduction of the organization Znojemské vinařství, o. s. The thesis continues with analyzing and evaluating of the organization's present promotion methods. In the final part, recommendations on improvement of the promotion and how to use new means are conceived there. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
20995
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account