Výzkum komunikačního účinku propagace jazykové školy XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výzkum komunikačního účinku propagace jazykové školy XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novotný, Vojtěch
dc.contributor.author Opletalová, Romana
dc.date.accessioned 2012-03-09T18:37:45Z
dc.date.available 2012-03-09T18:37:45Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16160
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je analyzovat komunikační účinek propagace jazykové školy XY. V teoretické části se věnuji oblastem souvisejícím s tématem práce, zvláště problematice týkající se marketingu a propagace služeb, všech součástí komunikačního mixu, výzkumu propagace a jazykových škol. Následně v praktické části, po představení jazykové školy XY, analyzuji současný stav marketingové komunikace. V závěru praktické části navrhuji, na základě výsledků dotazníkového šetření, náměty a doporučení, jenž vedou ke zvýšení účinnosti propagace firmy. cs
dc.format 80 s. (115 713 znaků) cs
dc.format.extent 1195333 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing služeb cs
dc.subject propagace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject jazykové školy cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject analýza cs
dc.subject komunikační účinek cs
dc.subject Marketing of services en
dc.subject promotion en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing research en
dc.subject language schools en
dc.subject survey en
dc.subject analysis en
dc.subject communication effect en
dc.title Výzkum komunikačního účinku propagace jazykové školy XY cs
dc.title.alternative Research of communication effect of promotion of language school XY en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2011-06-09
dc.description.abstract-translated The aim of bachelor thesis is to analyse communication effect of promotion of language school XY. In theoretical part I devote to areas related with the theme of this work, particularly issue that concerns marketing and promotion of services, all parts of communication mix, promotion research and language schools. Subsequently in practical part after introduction of language school XY I analyze current situation of marketing communication. In conclusion of practical part based on results of survey I suggest some themes and recommendations that lead to more efficient promotion of company. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20988
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
opletalová_2011_bp.pdf 1.139Mb PDF View/Open
opletalová_2011_vp.pdf 693.3Kb PDF View/Open
opletalová_2011_op.pdf 843.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account